Grooo Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Ser at mange kinoer rundt omkring tilbyr babykino på dagtid, og vurderer å ta en tur etter hvert hvis det dukker opp en god film. Er det noen av dere som bruker reise på det?
Nicky B Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg var på babykino når snuppa var rundt 6-7 måneder, det var veldig fint syns jeg. Husker jeg tenkte at jeg skulle virkelig ønske jeg hadde gjort dette tidligere og nå, når frøkna er 17 måneder gammel skulle jeg ønske at det ikke bare ble med den ene gangen. Jeg glemte liksom at det tilbudet var der.
melina Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg var noen ganger på babykino da jenta mi var 2-3 måneder gammel. SYnes det var veldig ålreit! Hun sov for det meste av tiden, så fikk med meg masse av filmen også
diddi Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Da eldstemann var liten (før han begynte å krabbe/gå) så var jeg en del på babykino. Kjempeflott. Man sitter gjerne på annenhvert sete, og har baggen på gulvet imellom. Vognene parkeres langsetter i gangene. Lyden er lavere og det er litt lys i salen. Og dersom ditt eget barn er rolig, så bryr man seg ikke så mye om alt surret rundt. For man er liksom innstilt på at det ikke er stille på en babykino. Også viser de ofte de siste filmene. Så jeg har ikke vært så oppdatert på kinofronten verken før eller siden. Kan anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Ja, var på det når snuppa mi var litt mindre, og jeg anbefaler det veldig!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg har vært på babykino en gang, og aldri mer (om jeg skulle få en ny baby ) Det ble for mye bråk. Min sov omtrent hele tiden, men det gjorde ikke de andre babyene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå