miow Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Fortell meg at jeg skal slutte å tulle og heller gjøre leksene mine NÅ! For norskstil er så kjedeliiiiig.
mysan Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 jeg håper ikke du sitter her ennå? kom i gang med leksene, ellers må du jobbe i kassa på rimi resten av livet, og jeg tror at det kan bli enda kjedeligere enn norsk stil
juliannae Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 skriv temaet ditt i norsk stil så kan vi hjelpe deg!
miow Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg skriver om orddelingsfeil Neidu, jeg skriver om Norrøn mytologi, nærmere bestemt gudinnen Hel. Det er en simpel og grei oppgave, skal bare skrive en saklig tekst om henne. Og jeg har faktisk vært flink og skrevet en del ikveld, skal ta resten imorra. Skal ikke leveres før fredag klokken 18 (vi leverer via nettet), men mas gjerne litt allikevel!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Kjedelig å få frist til fredag kl. 1800. Det hadde garantert blitt senere helg for meg.
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 (endret) Er du web-student? Jeg er det, og jeg må piskes litt jeg å Selv om jeg har bare gøye ting, hehe.. Endret 7. september 2006 av Tweek
miow Skrevet 8. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2006 Er du web-student? Jeg er det, og jeg må piskes litt jeg å Selv om jeg har bare gøye ting, hehe.. ← Nei jeg går på vgs, men vi leverer på en base som heter fronter. Og nå har jeg levert! Flink altså.
miow Skrevet 13. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2006 Og i dag har jeg vært dritflink! Gjort naturfasppgave og oppgave om norrøn gramatikk! (hvilket jeg ikke forstår en dritt av, og langt mindre hvorfor vi skal lære det) wuhu! Men det blir bare mer og mer
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Er du klar over at du fraskriver deg ansvaret når du sier at andre skal være strenge mammaer? Det er du selv som får svi hvis du ikke gjør leksene, så det er i din egeninteresse å gjøre dem. Uten at noen ber deg om det.
miow Skrevet 14. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2006 Er du klar over at du fraskriver deg ansvaret når du sier at andre skal være strenge mammaer? Det er du selv som får svi hvis du ikke gjør leksene, så det er i din egeninteresse å gjøre dem. Uten at noen ber deg om det. ← Du klarte oppgaven bra iallefall. Evt sur mamma?
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Du klarte oppgaven bra iallefall. Evt sur mamma? ← Bli mamma som forventer at barna hennes tar ansvar for eget liv.
miow Skrevet 14. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2006 Bli mamma som forventer at barna hennes tar ansvar for eget liv. ← Flottings, og det gjør jeg. Er ikke sånn at jeg ikke gjør skolearbeidet mitt med mindre noen har skrevet et nytt innlegg i tråden her. Trenger bare litt motivasjon en gang i blandt!
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 Flottings, og det gjør jeg. Er ikke sånn at jeg ikke gjør skolearbeidet mitt med mindre noen har skrevet et nytt innlegg i tråden her. Trenger bare litt motivasjon en gang i blandt! ← Bra!!! :kys_2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå