Gjest Revenka Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Enkelt og greit: Hvem får se din kjole før du gifter deg?
kvick Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Bare moren min, hun skal være med å kjøpe den.
Arkana Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 De som vil. Mamma skal være med å velge kjole, så hun får naturligvis se den, og så kommer jeg selvsagt til å vise den til samboeren min. Ser ingen grunn til å holde på unødige tradisjoner som at forloveden ikke skal se kjolen før bryllupsdagen.
MAcy Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Færrest mulig får se min. Vil at alle skal se den på bryllupsdagen!!
Trampe Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Mamma, broren min, mammas venninne (som hjalp til med å legge den opp) og forloveren min.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Har ikke akkurat tenkt å gjemme den, både samboeren, forloveren min, mødrene våre og tantene våre får nok se den.
Toillpia Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Mamma og forloveren min har sett KJOLEN, og samboeren min har sett bilde av den. Dette fordi jeg var så i tvil om hvilken jeg skulle velge (mellom 2 ), så jeg spurte ham hvilken han syntes var finest. Det er jo han jeg vil være fin for Men han får IKKE se kjolen etter at den kommer i hus, eller på meg, før vi sees i kirka
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Færrest mulig. Det vil si: *syersken, *en eller to av mine designbeviste venninder får se/hjelpe til med å tenke på designet, (men ikke nødvendigvis ferdig kjole på med mindre jeg trenger noen innspill) *Forloveren. *Mor, når kjolen er ferdig, neppe før (så slipper jeg all synsingen hennes..) *Muligens svigemor og forlovedens søster og min svigerinne, må se litt hva som passer. Har lyst til å ha den for meg selv, men samtidig så er det jo hyggelig for de andre å føle seg inkludert. Jeg har lyst til å overraske litt, og da er det mest stas for meg at ingen hvet alt (Jeg har for eksempel tenkt å være med til min kjæres skredder, men ikke se det ferdige resultatet, det er slik vi begge vil ha det. Forloveden ønsker å ikke se kjolen, jeg kan godt henge den i en pose i skapet uten at han kommer til å titte, for han vil gjerne overraskes )
*Emma* Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Jeg har allerede vist bilde av kjolen min til alle vennindene mine. I tillegg har moren min og mormoren min sett meg i kjolen. Men nå angrer jeg litt for det hadde vært moro om ingen hadde sett den....derfor har jeg fjernet bildet i dagboken min her og ikke vist den til noen nye for da glemmer de sikkert hvordan den ser ut (Vi skal jo uansett ha så få gjester at de fleste som har sett den aldri får se meg i den annet enn på bildet etter vielsen.)
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Tipper det blir mamma, søstern min og forloveren min
Leyla77 Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Mamma, pappa og forloveren min har sett den. Ingen andre får se den før 27.januar.
Fioletta Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 De som fikk se min, var forloveren min, søsteren min, mamma, mormor og farmor.
flickan Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Forlover og tante skal være med å velge, så de får vel sett den. Ellers tenkte jeg hvertfall å vise bilde til svigermor (som skal være med forloveden å velge antrekk, så vi kan stå litt i stil, jeg skal nemlig ikke se hans antrekk heller) søstrene mine og mamma. (mamma får vel sikkert se kjolen og)
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 I virkeligheten er det foreløpig mamma, søstra og veldig god vennine som har sett meg i kjolen. Bildene har jeg vist til noen venniner, inkludert forloveren. Men har ikke tenkt å vise de til flere nå, blir litt dumt. Selv om det selvsagt blir annerledes. Når det gjelder samboeren vil vi begge vente med å se den andre til den store dagen. Tenkte å sende med vennine eller hans forlover for å finne hans antrekk.
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2006 #15 Skrevet 7. september 2006 Mamma, tante og bestevenninne har sett den. De var med da jeg prøvte den.
razmatazz Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 Bare mamma, forloveren min og søsteren min som så kjolen før bryllupet. Mannen min NEKTET å vite noe som helst om den i forkant, han ville at det skulle være total overraskelse. Men jeg fikk hintet litt om farger og sånn så det ikke skulle bli helt kræsj
Knøttet Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 tja, jeg har jo lagt ut bilde på kg da- så utenom de som har sett den her blir det nok mamma, forloveren min, kanskje pappa og kanskje noen av de andre venninnene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå