mee mee Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 jeg tenkte meg en tur til markveien. er det noen andre bra butikker bortsett fra trebant og fretex? hvordan trikk kan jeg i så fall ta? fra eks jernbanetorget eller stortorget.
liv Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Trikk 11 mot disen går i allefall fra stortorget. Da kan du gå av på Schaus Plass (Litt usikker på skrivemåten på holdeplassen). Inne på Markveien Markedetssenter (husker ikke eksakt navn men det er noe med marked) er det flere butikker som er verd en titt! (Rundt Markveien 35 tror jeg det var.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Husker ikke navnet på noen av dem dessverre, men ligger flere spennede butikker i markveien. Veien er ikke så lang, så ta deg tid til å gå hele.
Lilith Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Trikk 12 og 13 går fra Jernbanetorget gjennom Grünerløkka. Hopp av på Brugata, Schous Plass eller Olaf Ryes Plass Fine butikker i Markveien, også har de fiiiiiiine kjoler på Floyd i Th. Meyers gt.! (Synes jeg ... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå