Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #1 Skrevet 21. mars 2002 For ikke lenge siden fortalt kjæresten min meg at når han skal tømme seg selv, drar han ikke penis som jeg gjør det når det drar han. Han drar den ikke i det hele tatt, han klarer ikke gå på den måten, og nå lurer jeg på hva det er han gjør!!! Det eneste jeg vet at han må være alene hjemme! Jeg har ikke fantasi til å finne ut av det, og det gjør meg gal. Får det ikke ut av hodet. Er så redd for å ikke strekke til... (Selv om han sa at jeg er den eneste som har fått han til å gå ved å dra han.) Etter han fortalte det, ble jeg liggende og tenke på det (uten at jeg fortalt han det). Fikk en skikkelig dårlig følelse med meg selv. Er det bare jeg som er helt tom i hodet eller? Jeg blir utrolig usikker på meg selv av å tenke på det! Jeg hadde satt kjempestor pris på om det er noen gutter eller jenter, for den saks skyld, der ute som kan svare eller bare fortelle meg hva de gjør. Jeg vet at han ikke kommer til å fortelle meg det, han synes det allerede er ubehagelig å prate om det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hadde vært fint om jeg fikk noen forslag slik at jeg kunne "prøve" de ut på ham, og kanskje finne ut av det på den måten. Selvtilliten min har det ikke godt akkurat nå. Help me... Tusen takk for all hjelp på forhånd. Klem
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #2 Skrevet 21. mars 2002 Dette innlegget hørte helt klart ikke til i denne tråden, så jeg slettet det like godt. Prøv igjen, men i riktig tråd Moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-22 00:42 ]
Nita Skrevet 21. mars 2002 #3 Skrevet 21. mars 2002 Kanskje han ruller den mellom hendene......ja har faktisk hørt at noen gutter gjør det Har ingen erfaring med det selv, men her har du iallefall et forslag
katta Skrevet 21. mars 2002 #4 Skrevet 21. mars 2002 Ser ut til at noen har svart på feil innlegg her... Kjæresten din har kommet så langt at han har fortalt deg, at han ikke gjør det som alle andre. Tydeligvis er det noe han skammer seg forferdelig over og det er en kjempe tillitserklæring til deg, at han i det hele tatt har fortalt deg det. Ikke stress med det, det er ikke ditt ansvar å lese tankene hans. Så lenge han ikke er parat til å fortelle deg alt, kan han ikke forvente at du skal gjøre dette. Gi han tid, grav litt men ikke for mye og kos deg sammen med han. Før eller siden kommer sannheten kanskje for en dag.
Amarone Skrevet 22. mars 2002 #5 Skrevet 22. mars 2002 Muligens så gnir han seg mot noe, f.eks. ligger på magen i senga og gnir seg mot lakenet. Amarone
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 Tror det beste er at dere snakker sammen og at han er åpen om det. Det vil gjøre det mindre frustrert. Anonymkode: 600f9...957
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det beste er at dere snakker sammen og at han er åpen om det. Det vil gjøre det mindre frustrert. Anonymkode: 600f9...957 Du drar opp en tråd fra 2002? 15 år gammel. Anonymkode: 7c47d...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du drar opp en tråd fra 2002? 15 år gammel. Anonymkode: 7c47d...c0e Hvorfor liksom? Blir så irritert av sånne som gjør det. Går vel an å se på datoen før man svarer! Anonymkode: d23a2...245 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå