Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har akkurat bestillt meg tur til London :P

I den forbindelse er jeg på jakt etter shopping tips, både når det gjelder tax-free (gode kremer etc.), og spesielt om det er noen som har noen tips når det gjelder shopping i London (Klær, sko)???

PiPo

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var i London rett før jul, har blitt noen ganger nå men blir aldri lei den byen! Alltid noe nytt å se og oppleve, som man ikke har fått sett før.

Kommer jo selvfølgelig an på hvilke type klær du liker og penger du har tenkt å bruke når det gjelder hvilke typer butikker som kan anbefales. Jeg for min del er student og har derfor begrenset budskjett på shopping. Derfor går jeg ikke i de dyreste butikkene, men finner mye jeg liker hos bla miss selfridge, river island, zara og tildels new look. Alle disse finner du i Oxford strees, og de fleste ligger også i Kensington High street(Der jeg liker best å shoppe) og St James street.

Finnes selvfølelig mange andre bra butikker og, så gled deg :D

Et stort pluss v flere av de engelske klesbutikkene er at de har egne skoavd. også.

Kan forøvrig anbefale å gå inn på reisediskusjonssidene her på kvinneguiden, søker du på London der finner du nok en del bra :D

Klem Hanne

Skrevet

Top Shop i oxford street kan absolutt anbefales. Stoooor butikk med overkommelige priser. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...