Gjest Ludvig sin mamma :) Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Ja, jeg lure på dette med individuell studiekontrakt.. har fått lite info fra veiledere føler jeg, og det hjelper ikke hvor mye vi spør... Hvor lang skal denne kontrakten være og hva kan den inneholde? føler at det jeg skriver blir for personlig, og dumt, iogmed at jeg har ikke peiling på hva jeg holder på med... Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Det er vanskelig å få et orntlig svar fra veiledere, ja, spesiellt hvis du går HIO. i en individuell studiekontrakt kan du ta med hvilke mål du skal nå dette semesteret. Feks, hvis du skal ha eksamen i anatomi dette året, så skriver du: Hva: Bestå eksamen i anatomi Hvordan: Møte opp på forelesninger i faget, møte forberedt på forelesninger, lese godt i pensumliteratur. Hvorfor: Fordi det er viktig med gode kunnskaper i anatomi, og det danner et grunnlag for senere læring. Andre mål kan være å forberede seg til praksis, bestå medikamenteksamen etc. Dette er en måte å gjøre det på, men veiledere er forskjellige. Det er iallefall sånn vi har fått beskjed om å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg fikk tips om å bruke undervisningsplanen og gå gjennom den modul for modul - og se hvilke mål du har i forhold til de ulike modulene. Du trenger ikke skrive mye på alt, du bestemmer hva som er viktig for deg... Synes også dette er vanskelig, men jeg skal hvertfall gjøre et forsøk, så får jeg se på veiledningen om jeg kan få noen flere tips... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludvig sin mamma :) Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Takk for fine svar tror jeg fikk det til, veilederen virket fornøyd i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå