Nemmera Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Er det noen som har vært på fjorårets/vårens bryllupsmesser? Lurer på hvilke(n) som er verdt å gå på.... De er jo ikke akkurat gratis, så vil helst slippe å betale for å gå på noe som bare er tull.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Det er egentlig bare en diger reklamegreie, er det noe å hente på slikt? Man blir jo innspirert, og det er morsomt å se allt det flotte og vakre, men hallo? for den prisen? Noen arrangører tjener tydligvis grovt, for de krever godt betalt av utstillerene også!
Susan Sto Helit Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Var på en sånn messe, i Ski, men den var gratis. Orket ikke gå på brudekjoleshowet etterpå, da dette kostet penger og var uinteressant. (Hadde kjole alt.) Syntes det var helt greit, men hadde nok fint klart meg uten.
Nemmera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2006 Hm...Okey... Kan vi ikke gå ut i fra at jeg har lyst til å gå da... Har hørt av mange at jeg bør det, og jeg trenger ideer. Jeg spør altså ikke om jeg skal eller ikke, men hvilken jeg bør gå på
Susan Sto Helit Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Hm...Okey... Kan vi ikke gå ut i fra at jeg har lyst til å gå da... Har hørt av mange at jeg bør det, og jeg trenger ideer. Jeg spør altså ikke om jeg skal eller ikke, men hvilken jeg bør gå på ← Anbefaler messa som ski brudesalong har tidlig til neste år. (Denne er gratis, og gir masse inspirasjon.) Når jeg sa jeg kunne klart meg uten, så er nok det sant. Men på den andre siden fikk jeg faktisk noen veldig gode tips og ideer på denne messa.
Marianne78 Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Vi har tenkt oss på bryllupsshow i Drammen den 9 oktober. Håper det er verdt pengene.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 (endret) Vi har tenkt oss på bryllupsshow i Drammen den 9 oktober. Håper det er verdt pengene. ← Åååå, hvor er det i Drammen? Har du en link til hva som er på showet? Hvor mye koster det? Har bestilt kjolen allerede, selv om jeg ikke gifter meg før i juni. Men greit med tips om tilbehør og alle andre ting... Endret 7. september 2006 av jente 26
Marianne78 Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Har ikke anelse om prisen men her er linken: http://www.bryllupslauget.no/start/start.html Så er det bare å klikke seg inn på NESTE SHOW. Bryllupsshowet blir som vanlig holdt på First Hotel på Strømsø i Drammen. Dagen er 9. oktober kl. 16:00. Kveldens konferansier : Alex Rosen.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Har ikke anelse om prisen men her er linken: http://www.bryllupslauget.no/start/start.html Så er det bare å klikke seg inn på NESTE SHOW. Bryllupsshowet blir som vanlig holdt på First Hotel på Strømsø i Drammen. Dagen er 9. oktober kl. 16:00. Kveldens konferansier : Alex Rosen. ← Tusen takk, kanskje det blir tur på meg
Knøttet Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 Er det ingen som vet om en bryllupsmesse i tr.heim da?
Gjest Revenka Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 Jeg var på en i januar på Britannia (i Trondheim). Kjøpte billetter på glassmagasinet, og det var loddtrekninger på billetten. I tillegg fikk vi alle hvert vårt sentimento champagneglass fra hadeland glassverk. Jeg sparer på den serien. Kostet vel 200 eller 250 for å komme inn.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Brudeshow på Britannia i Trondheim søndag 21/1-07
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #14 Skrevet 8. september 2006 Hva med de som er på Oslo Plaza da? Noen som har vært der?
Gjest Revenka Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 På oslo plaza er det salg for en bestemt brudekjolebutikk. Det er ikke det samme som messe. På messe er det mange som har stand. Frisører, fotografer, bakere, brudebutikker, diverse servicebutikker osv.
Susan Sto Helit Skrevet 8. september 2006 #16 Skrevet 8. september 2006 På oslo plaza er det salg for en bestemt brudekjolebutikk. Det er ikke det samme som messe. På messe er det mange som har stand. Frisører, fotografer, bakere, brudebutikker, diverse servicebutikker osv. ← Det pleier faktisk å være messe for glassmagasinet eller noe sånt på Oslo Plaza...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 Det skal være en bryllupsmesse i Jakob kulturkirke på Grünerløkka 8 oktober!
Knøttet Skrevet 11. september 2006 #18 Skrevet 11. september 2006 Brudeshow på Britannia i Trondheim søndag 21/1-07 ← Takk! Hvor får jeg bestilt billett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå