Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har VELDIG lyst på et Jean Paul belte. Men finner det ikke noen steder... Er det noen som vet hvor jeg kan få fatt på det???
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Voice of Europe? ← Har vært der.. og de har ikke.. Men det kan jo være de får de inn igjen... Takk for tipset!!!
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 (endret) Kanskje Cleins/Kleins har JPF... ? Endret 6. september 2006 av Tanita
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Hvor har de det da??? Bor i bergen. Finnes det en sånn butikk har????
Gjest Lea Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Her i Oslo har i alle fall Jean Paul en egen butikk (Aker Brygge). Kanskje det finnes en sånn i Bergen også? Ellers pleier Match å ha JPF, men utvalget er som regel best hos Voice of Europe.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Her i Oslo har i alle fall Jean Paul en egen butikk (Aker Brygge). Kanskje det finnes en sånn i Bergen også? Ellers pleier Match å ha JPF, men utvalget er som regel best hos Voice of Europe. ← Oki, jeg får bare gå innom en av de butikkene og høre med de!! Takk for svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå