Gjest Fredrika Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hvilken regntøy passer best for en aktiv 8 åring? Fikk sønen til å prøve regntøysettet sitt nå og begge settene han har er litt for lite så må gå til innkjøp av nytt. Noen som har noen bra å anbefale?
Karamba Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Dattera mi på 10 år har brukt regntøy med fleece-for de siste årene. Hadde problemer med å få hun til å bruke regntøy tidligere, men etter at vi kjøpte dette har det ikke vært noen protester... Ellers så bruker hun allværs-jakke.
*Emma* Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Vi fant fint regntøy (mykt og godt...det jeg syns er viktigst) på Ica Maxi til 199,- Ellers har de fine sett med fleece for som kan tas ut til 249 (tror jeg det var) som medlemstilbud på Obs.
kitty Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Regntøy fra Kappahl skal visst ha kommet bra ut i tester. Selv sverger jeg til Helly Hansen. Vi har det tykkeste og mest solide til lillegutt på 2,5 år så et av de litt lettere (dog dessverre ikke så slitesterkt) er sikkert å anbefale. Det er ofte salg på disse hos Obs.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Til en aktiv gutt på 8 ? Regntøy som puster (glidelås under ermene kanskje for å slippe ut litt damp?) og passe på at det var enkelt å regulere arm og fotvidde til allslags aktiviteter. Ikke mange detaljer på plaggene og lite snorer og reimer som kan sette seg fast under lek. Ville hatt et tynt sett og et tykt. Skogstad har et tykt sett som er holdbart, Basecamp el lignende merker har tynnere varianter.
Gjest Gjest_An_* Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 H&M har sett med selebukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå