Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Åå, så stolt jeg er Min leilighet på 35 m2 er helt ren! Har brukt de 2 siste timene på å vaske rydde kjøkkenet, vaska bestikk, kopper m.m Rydda hele leiligheten, vasket over flater, vaska badet, støvsuget, kasta søppel, skifta på senga ryddet vekk klær, bretta håndkler! Har kjøpt masse ting jeg kan ha drit i så det ikke er overalt, og nå er det så koselig her at jeg ikke har lyst til å gå på jobb i morra Ikke værst for en 18-åring dette JA, jeg er stolt av meg selv! Og når samboer kommer hjem, kommer han til å bli så glad at det blir noe på meg
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Da er det tid for god middag, stearinlys og rødvin. Siden du har samboer så inkluderer jeg en god samtale og litt kos. Dropp tv'n. Prøver å ha shinet huset når unger er borte i helga. Det gir meg en ro og da kan jeg nyte helga.
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg har å lage middag, og han var så glad når han kom hjem, og syntes jeg hadde vært kjempe flink.. Spise middag og koste oss, mens vi hørte på litt lav musikk Nå ligger han å sover litt, han er så trøtt stakkar
brumma* Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Så flink du er! Vaske/rydde er utrolig kjedelig, men når man er ferdig... -åhh, det er deilig det! Særlig når man inluderer kjæresten, middag og koseprat. Og kanskje litt til...
monja Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Så flink du er. Har brukt de to siste dagenë på å shine hus jeg og, og det er deilig når man er ferdig.
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Så flink du er. Har brukt de to siste dagenë på å shine hus jeg og, og det er deilig når man er ferdig. ← Du er å flink! 2 dager er mye tid, du har vel gjort det sykt grundig :D Å, det er så gøy når jeg får gøre at jeg er flink, thihi Alle som shiner bolig ibland er flinke! Man trenger det Det blir så mye koselige å bo hvis det er ryddig og pent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå