MAcy Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hvorfor kommer det gamle episoder når?? Når kommer de nye??
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 siste episode ble sendt igår, så nå begynner de på nytt igjen (for 3 gang eller noe...)
MAcy Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 siste episode ble sendt igår, så nå begynner de på nytt igjen (for 3 gang eller noe...) ← Er det ikke spilt inn flere episoder eller hva?? Hva skjedde i siste episode fikk ikke med meg den?
Arwen Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Er det ikke spilt inn flere episoder eller hva?? Hva skjedde i siste episode fikk ikke med meg den? ← Tror den siste sesongen akkurat har begynt i USA.
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 simon og rose giftet seg ikke, matt og kona skal ha tvillinger, lucy og kevin skal ha tvillinger, mary og carlos er sammen igjen og de skal også ha tvillinger...
MAcy Skrevet 6. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2006 simon og rose giftet seg ikke, matt og kona skal ha tvillinger, lucy og kevin skal ha tvillinger, mary og carlos er sammen igjen og de skal også ha tvillinger... ← å dette må du fortelle litt mer i detajer. virket veldig moro typisk jrg skulle gå glipp av dette!!!
Flarn Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Den episoden som ble sendt i går var egentlig ment å være den siste epsioden noen sinne, fordi serien er så skrekkelig dyr å produsere. Mne det ble det nokså massive protester på, så nå driver de å spiller inn sesong nr 11 i usa. Første episode sendes nå i slutten av september, i USA altså. Så det tar nok en stund før den kommer til Norge. Jeg liker 7th heaven, jeg.
Søtpotita Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Den episoden som ble sendt i går var egentlig ment å være den siste epsioden noen sinne, fordi serien er så skrekkelig dyr å produsere. ← Lurar på kva som er så skrekkeleg dyrt med den :klø: All moralpreiket?
Flarn Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 (endret) Skuespillerne krever nok sitt, de fleste har jo vært med i 10 år(!). Og moralpreiket er jo noe av det morsomste! Har dere lagt merke til den utrolig tydelige varereklamen i de siste episodene? "milk an cookie" greiene, med masse bilder av den oreokjeksen, og alle episodene om campbellsupper eller lignende. Dette er grep de faktisk må gjøre for å tjene penger. Endret: glemte et ord. Endret 6. september 2006 av Flarn
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 simon og rose giftet seg ikke, matt og kona skal ha tvillinger, lucy og kevin skal ha tvillinger, mary og carlos er sammen igjen og de skal også ha tvillinger... Den familien altså! Underholdene er det i alle fall.
Søtpotita Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Var Simon far til den ungen på slutten? Trudde han var kasta ut av familien Camden sidan han hadde vore ute og slengt med kølla og fått kjønnssjukdom i ein episode?
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Har dere lagt merke til den utrolig tydelige varereklamen i de siste episodene? "milk an cookie" greiene, med masse bilder av den oreokjeksen, og alle episodene om campbellsupper eller lignende. ← uff ja, og den episoden om mobiltelefoner, om alkoholisme, om tenåringsgraviditeter osv... synes det er ganske slitsomt jeg, da men serien i seg selv er fin, har tatt seg opp! det var egentlig ikke så mye mer som skjedde i siste episode, var mye tilbakeblikk fra de var små. og selvfølgelig mor og far camden som diskuterte hvem av simon og rose som skulle trekke seg fra vielsen. fikk ikke helt med meg hvem som trakk seg -surfa litt samtidig- men tror de ble enige om det.
miow Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 hyl! Sendes de første episodene igjen nå?? Hvorfor i svarte går jeg på skole på en slik dum tid av døgnet? Nå hadde det passet fryktelig bra å bli syk kjenner jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Lurar på kva som er så skrekkeleg dyrt med den :klø: All moralpreiket? ← Det er sinnsykt mange skuespillere innvolvert i hver episode. Bare Camden-familien teller jo 9, og så har du alle de som henger og slenger rundt dem: kjærester, venner, besteforeldre, tanter og onkler, menigheten, folk i nød. Går nok en del penger til lønninger. hyl! Sendes de første episodene igjen nå?? Hvorfor i svarte går jeg på skole på en slik dum tid av døgnet? ← De sender dem vel ikke fra de aller første? Den jeg sveipet innom i dag så i alle fall ut til å være litt inn i serien.
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #15 Skrevet 6. september 2006 De sender dem vel ikke fra de aller første? Den jeg sveipet innom i dag så i alle fall ut til å være litt inn i serien. ← det stod episode 1 på text-tv.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 De sendte den aller første episoden i dag jo, sesong 1. Tipper det ikke kommer nye episoder fra sesong 11 før tidligst etter jul på tv2.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 hyl! Sendes de første episodene igjen nå?? Hvorfor i svarte går jeg på skole på en slik dum tid av døgnet? Nå hadde det passet fryktelig bra å bli syk kjenner jeg. ← Harddiskopptaker, løsningen på slike problemer
MAcy Skrevet 7. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 7. september 2006 Lønningen blir straks dyrere også om alle de tre eldste får t villinger så er det jo seks nye på lønningslista med det samme!!!
blå Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Var ikke det litt for teit at plutselig alle tre skulle ha tvillinger samtidig??? Ja ja, jeg må innrømme at jeg ser på det innimellom, men det blir liksom for dumt noen ganger.
Arwen Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Skulle Mary ha barn også? Her er spoiler i bittesmå bokstaver hvis noen vil lese. Lucy mister tvillingene sine.. Trykk på siter for å lese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå