Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Hei Jeg er på jakt etter en familiekalender, men aner ikke hvor jeg kan kjøpe det. Det jeg tenker på er en kalender som har flere kolonner/rubrikker pr. dag slik at vi alle kan skrive opp våre reiser og aktiviteter på en oversiktlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Dette får du i bokhandelen! Tips: Sjekk at ukedager og ukenummer er markert, aller helst med røde søndager. Min forrige familiekalender var uten slike markerte dager og det ble helt håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Notabene har en med plass til 5 familiemedlemmer, vi bruker den og synes den er kjempefin. En uke pr.blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Min har jeg kjøpt på Nordli og den har plass til alle 6 i familien. Hadde ikke klart meg uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 http://www.kortshop.com/product_info.php?products_id=104 Denne var fin... Hvert år får alle husstander i vår kommune en familieplanlegger i posten. Og all reklame rundt er fra bedrifter o.l i omegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Vi har Aktivitetskalender illustrert av Mona Lerum. Fin på veggen, plass til 5 personer og eget Husk! felt for spesielle ting . Kjøpt på Notabene, koster ca 150 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Min har jeg kjøpt på Nordli og den har plass til alle 6 i familien. Hadde ikke klart meg uten! ← me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #8 Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøv FAMILIEKALENDER.NO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #9 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vil også gjerne ha tips! Men jeg vil gjerne ha et PC-program som både kan oppdateres på PCen og at jeg kan skrive ut forskjellige oversikter. F.eks. ønsker jeg å skrive ut alle avtaler på ukeoversikten (faste: skoletid, fotball, etc.) og variable (cuper, turer o.s.v.) mens jeg på månedsoversikter kun ønsker å få få skrevet ut de variable (cuper, mors jentefest, fars jobbtur o.s.v.). Det hadde vært fint om det kunne ha fungert sammen med microsoft outlook men jeg ser at det trolig ikke er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Far til 2 Skrevet 12. oktober 2009 #10 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vil også gjerne ha tips! Men jeg vil gjerne ha et PC-program som både kan oppdateres på PCen og at jeg kan skrive ut forskjellige oversikter. F.eks. ønsker jeg å skrive ut alle avtaler på ukeoversikten (faste: skoletid, fotball, etc.) og variable (cuper, turer o.s.v.) mens jeg på månedsoversikter kun ønsker å få få skrevet ut de variable (cuper, mors jentefest, fars jobbtur o.s.v.). Det hadde vært fint om det kunne ha fungert sammen med microsoft outlook men jeg ser at det trolig ikke er mulig. Enig i denne, og håper noen kan komme med hint om hvor dette kan lastes ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Far til 2 Skrevet 12. oktober 2009 #11 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Fant en tidligere tråd som beskriver div kalendere her, eller gå direkte til "Free Calender Templates". Noen av disse kan kansje også brukes. Endret 12. oktober 2009 av Far til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå