Nokså Skrevet 13. januar 2003 #1 Skrevet 13. januar 2003 Kommet EL-slimet før, under eller etter EL ? :o Vi har tenkt å begynne å prøve snart (hvis vi tør) og derfor har jeg begynt å studere EL syklusen og eventuelle tegn på at jeg har EL! Takknemelig for svar
Angel Skrevet 13. januar 2003 #2 Skrevet 13. januar 2003 Hvis jeg husker rett så kommer EL-slimet rett før og under EL. Tror ikke det kommer etter EL. Men folk er jo forskjellige da.... El slimet skal være strekkbart, blankt og ligne litt på eggehvite....du kan også skimte noen striper i slimet....disse stripene er visstnok for å hjelpe soldatene på vei oppover livmoren.... Lykke til!! :D
Nokså Skrevet 13. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2003 Takk for forklaringen:P Da er det bare å følge med og se om jeg klarer å se forskjell - må innrømme at jeg ikke har sett så nøye etter før :oops: Takk for lykkeønskningene
Furstina Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Hur är det nu? Jag "fick" mitt EL-slim i går. Precis som Angel beskriver, blankt och liknar på äggvita, med strimmer... Hvis jeg husker rett så kommer EL-slimet rett før og under EL. Tror ikke det kommer etter EL. Men folk er jo forskjellige da.... El slimet skal være strekkbart, blankt og ligne litt på eggehvite....du kan også skimte noen striper i slimet....disse stripene er visstnok for å hjelpe soldatene på vei oppover livmoren.... Lykke til!! :D Men hur är det? Är det försent nu, eller är DET tecknet på att sätta igång? För om striperne ska hjälpa soldaterna på vägen så är det väl inget bra tecken om slemmet försvinner? Vi har nog träffat riktigt bra denna månad, det är bara att hoppas att allt fallar på plats och vi ser två blå om några veckor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå