Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Noen som så seriestarten på Christine i går, med Julia Louis-Dreyfus? Må si jeg er ganske skuffet. Den mangler fullstendig snerten og intelligensen til både Seinfeld og Ingen grunn til begeistring. En høyst ordinær amerikansk serie, med overspill og ganske kjedelig handling... hadde trodd bedre om "Elaine", jeg da!
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Synes ikke den var så morsom nei, gadd faktisk ikke å se ferdig hele episoden.
Karamba Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hadde planer om å se den, men sovnet visst på benken...
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Den minnet sånn om andre serier som handler om ektepar som skilles og mannen får seg ny dame (f.eks. Reba). Hadde større tro på den forrige komiserie-floppen til Elaine (Julia....), da hun spilte jazz-sangerinne. Men det er vel familie-komiserier som spiller på flere generasjoner som er i vinden nå og ikke singel-voksen-kvinne-serier.
Nicky B Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Slitsom serie! Hun grimet seg jo så veldig hele tida, skikkelig overkill acting.
Søtpotita Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Æsj, den var jo like dårlig som Joey (men berre nesten, for den tek marsipankaka!)! Serien var heilt standard amerikansk komiserie der ein veit alle replikkane lenge før dei faktisk blir sagt.
Solskinn Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Syntes også at den var dårlig, men tenkte jeeg skulle gi den en sjangs til. Det er ikke latid pilot episoden er like bra, så en sjangs til men ikke mer.
Knøttet Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Ja, jeg så den ... og syntes den var rett og slett kjedelig, mye verre en Joey, Joey er jo i det minste underholdende. Men siden det er tirsdagskveld som er tv-kvelden og jeg ser både Grey's anatomy før Christine og Kongen av Queens etter Christine så kommer jeg nok til å fortsette og se på, og jeg håper virkelig serien tar seg opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå