Gjest Yzma Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Noen som har sett denne jakken i butikken til H&M? http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_YTT Nummer 1 på side 4..kommer vist ikke automatisk opp:P
Gjest Vilja :-) Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hehe, denne vurderte jeg å kjøpe for noen dager siden, men da var str. 38 utsolgt. Nå er det utsolgt i alle størrelser. Det er nok endel som kommer til å svinse rundt i denne utover høsten. Skal på shoppingrunde i morgen, så skal kikke etter den.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Link Kunne tenkt meg den selv, har ikke sett den dessverre.
Gjest Yzma Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 hehe ja...tenkte jeg skulle ta meg en tur til H&M jeg også Skal si ifra om jeg ser den i 38;) bruker nemmlig 40 i jakker selv:P
Gjest Vilja :-) Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Enkel, søt og anvendelig jakke ja. Ikke så lett å få tak i sånne, har jeg inntrykk av. Ikke så rart det blir litt rift om de.
alvine Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg kjøpte denne jakken i ungdomsavd. til H&M i helga. Er veldig fornøyd, og gleder meg til å ta den i bruk. Jeg synes jakken var litt stor i størrelsen. Bruker vanligvis 36, men måtte ha 34 i denne. Synes forresten mange av H&M-jakkene var store i størrelsene i år.
Gjest Yzma Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 hehe oki....da blir det nok ikke noe "løp å kjøp" på meg i dag (var litt langt unna). Får heller titte på en H&M litt nærmere:P
Gjest Yzma Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 Bare en liten opplysning om det forsatt er interessant:P så finnes den på H&M i karl-johan ovenfor vero moda og only;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå