Respect Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg hadde to sommerjobber i sommer og har derfor gitt bort de to skattekortene jeg hadde. Nå har jeg fått en liten jobb på studiestedet mitt, og trenger derfor ett til. Har lest litt på sidene til skatteetaten, men blir bare forvirra. Skal jeg bestille nytt skattekort eller kopi av skattekort? Jeg skal ikke gjøre noen forandringer.
Gjest niomi Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 EGENTLIG skulle du fått tilbake skattekortet ditt når du sluttet i forrige jobb. Siden du ikke skal gjøre noen endringer, skal du ha kopi av skattekort.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Kopi kan du bestille på skatteetatens nettsider. Gjorde det selv nå nettop.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Hvis det er prosentkort kan du få kopi, hvis det er frikort eller tabell får du ikke kopi. Hvorfor ikke bare få skattekortet fra en av dine tidligere arbeidsgivere hvis jobben er avsluttet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå