Gå til innhold

Hvor ville du bodd i Kr.sand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bor jeg i sentrum.

Liker at dt er så sentralt, ellers ville jeg bodd på grim elkler lund :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

Jeg ville bodd på Slettheia,har to venninner der.Ellers drømmer jeg litt om Østre Strandgate nede ved Tresse,er jo så fint der.

Skrevet

Noe sentralt, siden jeg er bydame av natur. Kvadraturen eller Lund. Ikke Hånes og Randesund og uti der, og ikke vestover heller.

Skrevet

Æsj, sletteheia ville jeg aldri bodd på!

Ekkelt der, men billig, og hvis man har mange venner der er det vel litt greiere.

Jeg bor rett ved østre, så :ler:

Randesund har jeg bodd hele livet og der er det øde, og absolutt ikke plassen for meg!

Skrevet

Der jeg bor nå selvfølgelig. På beste vestkant, Grim.

Ingen over, ingen ved siden :sjarmor:

Skrevet

Jeg bodde der for litt siden, sjarmerende helt til jeg satt i hagen og lukta gjæringen fra CB-bryggeriet

Skrevet (endret)

har bodd i søgne... helt greit men ikke snakk om at jeg flytter dit uten bil en gang til :riste:

Endret av minienthe
Skrevet
har bodd i søgne... helt greit men ikke snakk om at jeg flytter dit uten bil en gang til  :riste:

Bahahah vi var nesten "naboer" da :Hehe: iallfall 5+ min med bil!

Skrevet

Jeg er ikke så kjent i Kr.sand men synes det er knallfint der du svinger inn med CB, innover de boligområdene der. Mange fine hus med store hager, og kort vei til sentrum. :)

Skrevet
Bahahah vi var nesten "naboer" da :Hehe: iallfall 5+ min med bil!

he he... vet :ler:

Skrevet
Du gjør, gjør du? :overrasket:

he he, har jo kjørt gjennom vågsbygd på vei hjem da ;)

men dette ble forferdelig OT...

Skrevet

Grim eller Lund. :) Eller selvsagt et hus ved sjøen... Galgebergtangen, Ytre Vågsbygd eller Randesund f.eks.

Poenget er vel at jeg ønsker meg et stort, hvitt, gammelt hus med hage. Slike hus finnes dessverre ikke så mange steder i Kr.sandsområdet...

Skrevet
Jeg er ikke så kjent i Kr.sand men synes det er knallfint der du svinger inn med CB, innover de boligområdene der. Mange fine hus med store hager, og kort vei til sentrum. :)

Det var der jeg bodde..

det er kjempe fint der, og ikke llang vei til ravndalen heller som er fin å være i pluss at de har drit gode burgere :D

Poenget er vel at jeg ønsker meg et stort, hvitt, gammelt hus med hage. Slike hus finnes dessverre ikke så mange steder i Kr.sandsområdet...

På grim er det jo bare det nesten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...