Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Selv bor jeg i sentrum. Liker at dt er så sentralt, ellers ville jeg bodd på grim elkler lund
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hva!?! Vil du ikke bo i Kr.sand, hoho!
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Har du bodd allerede? hmm, hvor da?
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg ville bodd på Slettheia,har to venninner der.Ellers drømmer jeg litt om Østre Strandgate nede ved Tresse,er jo så fint der.
ashera Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Noe sentralt, siden jeg er bydame av natur. Kvadraturen eller Lund. Ikke Hånes og Randesund og uti der, og ikke vestover heller.
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Æsj, sletteheia ville jeg aldri bodd på! Ekkelt der, men billig, og hvis man har mange venner der er det vel litt greiere. Jeg bor rett ved østre, så Randesund har jeg bodd hele livet og der er det øde, og absolutt ikke plassen for meg!
PoolBoy Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Der jeg bor nå selvfølgelig. På beste vestkant, Grim. Ingen over, ingen ved siden
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Jeg bodde der for litt siden, sjarmerende helt til jeg satt i hagen og lukta gjæringen fra CB-bryggeriet
minienthe Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 (endret) har bodd i søgne... helt greit men ikke snakk om at jeg flytter dit uten bil en gang til Endret 6. september 2006 av minienthe
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 har bodd i søgne... helt greit men ikke snakk om at jeg flytter dit uten bil en gang til ← Bahahah vi var nesten "naboer" da iallfall 5+ min med bil!
Flarn Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Jeg er ikke så kjent i Kr.sand men synes det er knallfint der du svinger inn med CB, innover de boligområdene der. Mange fine hus med store hager, og kort vei til sentrum.
minienthe Skrevet 7. september 2006 #15 Skrevet 7. september 2006 Bahahah vi var nesten "naboer" da iallfall 5+ min med bil! ← he he... vet
minienthe Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 Du gjør, gjør du? ← he he, har jo kjørt gjennom vågsbygd på vei hjem da men dette ble forferdelig OT...
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #18 Skrevet 7. september 2006 Men jeg bor ikke der, jeg bare vil bo der
Shoegal Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Grim eller Lund. Eller selvsagt et hus ved sjøen... Galgebergtangen, Ytre Vågsbygd eller Randesund f.eks. Poenget er vel at jeg ønsker meg et stort, hvitt, gammelt hus med hage. Slike hus finnes dessverre ikke så mange steder i Kr.sandsområdet...
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Jeg er ikke så kjent i Kr.sand men synes det er knallfint der du svinger inn med CB, innover de boligområdene der. Mange fine hus med store hager, og kort vei til sentrum. ← Det var der jeg bodde.. det er kjempe fint der, og ikke llang vei til ravndalen heller som er fin å være i pluss at de har drit gode burgere :D Poenget er vel at jeg ønsker meg et stort, hvitt, gammelt hus med hage. Slike hus finnes dessverre ikke så mange steder i Kr.sandsområdet... ← På grim er det jo bare det nesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå