MAcy Skrevet 6. september 2006 Forfatter #21 Skrevet 6. september 2006 til de av dere som har vært i dildo-party hvordan var dette??? hvordan kommer man i kontakt med noen som holder et slik party??
Gjest Skya Skrevet 6. september 2006 #22 Skrevet 6. september 2006 Dildoparty er veldig gøy, uansett om du kjøper noe eller ikke, anbefales. Tror Kondomeriet arrangerer slike.
Gjest Gjest1 Skrevet 6. september 2006 #23 Skrevet 6. september 2006 Også skal jeg være kjipt å si at jeg aldri i verden ville arrangert et sånt party. Vanskelig for venner å si nei, og mange føler seg presset til å kjøpe noe. Et vennepar av mine foreldre selger alt mulig sånt, folk går ikke på besøk til de lenger fordi de alltid skal prakke noe på gjestene sine. Hva med en hyggelig jentekveld med ost, kjeks, vin og en hyggelig samtale?
Gjest Skya Skrevet 6. september 2006 #24 Skrevet 6. september 2006 Men selve salget foregår mellom den som holder party'et og den som evt. kjøper noe. Så ingen vet hvem som har kjøpt hva eller om noen i det hele tatt har kjøpt noe.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #25 Skrevet 6. september 2006 Har vært på kjendisparty? Teller det? Dildoparty var artig, ja. Dame fra kondomeriet. Vin, mat og sexleketøy! Manglet bare mannen egentlig..
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #26 Skrevet 6. september 2006 Øøøh, bor dere tilfeldigvis på bygda??
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #27 Skrevet 6. september 2006 Mente at alle over 18 sikkert har vært på et ← nei nei nei. ikke vil jeg heller.
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #28 Skrevet 7. september 2006 Men selve salget foregår mellom den som holder party'et og den som evt. kjøper noe. Så ingen vet hvem som har kjøpt hva eller om noen i det hele tatt har kjøpt noe. ← Stemmer virkelig det? Så vidt jeg har skjønt er det vanlig at vertinnen tjener en liten andel av det som er blitt kjøpt, så da får hun hvert fall vite hvor mye som er blitt kjøpt til sammen?
Gjest Skya Skrevet 7. september 2006 #29 Skrevet 7. september 2006 (endret) I de jeg har vært i, Mary Kay og Dildoparty, så har det foregått slik. Alle har en samtale med selgeren alene. Vertinnen har fått en gave eller et gavekort som har vært uavhengig av hvor mye det har blitt solgt for. Endret 7. september 2006 av Skya
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #30 Skrevet 7. september 2006 I de jeg har vært i, Mary Kay og Dildoparty, så har det foregått slik. Alle har en samtale med selgeren alene. Vertinnen har fått en gave eller et gavekort som har vært uavhengig av hvor mye det har blitt solgt for. ← Okay, tror det er annerledes på Tupperware, Oriflame mm
MAcy Skrevet 7. september 2006 Forfatter #31 Skrevet 7. september 2006 Øøøh, bor dere tilfeldigvis på bygda?? ← Bor vel ikke i en en av det 7 største byedne i norgen men er ikke så liten by da,bor ien b y ja.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #32 Skrevet 7. september 2006 Ellers så er jo også Oriflame en släger da. ← En slager, flere slägere. Det var dagens tyskundervisning! ← Vel, for å få det riktig: Ein Schlager, mehrere Schlager Det finnes også et ord som heter "Schläger" (både i entall og flertall), men det betyr "en voldelig mann, en som slår".
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. september 2006 #33 Skrevet 7. september 2006 Jeg har hatt Tupperware førten ganger, liker den plasten, jeg. Har også hatt et Cacasparty, men det ble litt amputert. Er så kjip at jeg drar på party hos andre uten å kjøpe noe, spiser bare kaker. Har ikke helt sansen for Kari Trestakk, Perfect Homes eller de greiene der. Men blir jeg bedt kommer jeg...
Gjest lilletroll Skrevet 8. september 2006 #34 Skrevet 8. september 2006 Vel, for å få det riktig: Ein Schlager, mehrere Schlager Det finnes også et ord som heter "Schläger" (både i entall og flertall), men det betyr "en voldelig mann, en som slår". ←
Gjest lilletroll Skrevet 8. september 2006 #35 Skrevet 8. september 2006 Har vært på Tupperware så klart (obligatorisk for alle kvinner over 18) Men i de ← Da er jeg unntaket som bekrefter regelen
Grooo Skrevet 8. september 2006 #36 Skrevet 8. september 2006 Men selve salget foregår mellom den som holder party'et og den som evt. kjøper noe. Så ingen vet hvem som har kjøpt hva eller om noen i det hele tatt har kjøpt noe. ← I alle partyer jeg har vært på har vertinnen fått gave som avhenger av hva som har blitt kjøpt, slik har det vært både på tupper og dildopartyer...
MAcy Skrevet 10. september 2006 Forfatter #37 Skrevet 10. september 2006 Jeg har hatt Tupperware førten ganger, liker den plasten, jeg. Har også hatt et Cacasparty, men det ble litt amputert. Er så kjip at jeg drar på party hos andre uten å kjøpe noe, spiser bare kaker. Har ikke helt sansen for Kari Trestakk, Perfect Homes eller de greiene der. Men blir jeg bedt kommer jeg... ← Cacasparty??? Hva er dette??
Gjest sissly Skrevet 28. juli 2009 #38 Skrevet 28. juli 2009 Er enig med dem som skriver dildoparty. Hadde dildoparty med en hyggelig dame fra www.rosakanin.no. Hu var morsom, diskre og viste oss mange flotte ting. Var litt spent på hvordan vi venninnene ville være sammen når vi ble vist slike ting men det var ikke noe problem og vi handlet som bare det. Anbefaler et slikt party da det er sosialt , morsomt og en fin måte å piffe opp litt med partneren eller for seg selv
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #39 Skrevet 29. juli 2009 til de av dere som har vært i dildo-party hvordan var dette??? hvordan kommer man i kontakt med noen som holder et slik party?? Jeg har vært på to såkalte "dildopartyer". Den første gangen hos en bekjent midt i uka, med masse jenter som jeg ikke kjente og det viste seg at de var ganske pripne (sa at de trengte ikke dildo når de hadde mann osv.). Den andre gangen var hos et vennepar, og der var det invitert begge kjønn, både par og single. De hadde bedt konsulenten om å ha med litt sexy klær, massasjeoljer osv. og ha fokus på varer som kan gi glede hos begge. Dette ble holdt på en fredag eller en lørdag og var en kjempesuksess. Det begynte som et vanlig vorspiel, og etter noen glass med vin eller øl ble stemningen veldig lett og fin og fnisete. Det eneste kjipe var at fordi én person var treg med å betale inn i ettertid, måtte alle vente med å få varene våre. Du bør derfor be folk om å ta med cash til partyet. Du kan vel google opp hvem som holder slike parties der du bor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå