Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min første prøveperiode, og er i dag på syklusdag 31 uten at noen mens har dukket opp. Pleier å ha ustabile sykluser, så jeg vet ikke helt når den kan forventes. Utålmodig som jeg er tok jeg en Clearblue-test lørdag kveld (syklusdag 27), som viste seg å være negativ.

Ettersom mensen ennå ikke har vist seg, skjønner jeg at det uansett kan ha vært for tidlig å teste på lørdag. Forhåpningene har dermed kommet tilbake... ;) Jeg har imidlertid ikke merket noen symptomer på graviditet. Hvor vanlig er det å være gravid og likevel ikke ha merket noe som helst rundt tiden for IKM? Håper... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste måneden jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid var den måneden jeg testet positivt :)

Skrevet
Den eneste måneden jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid var den måneden jeg testet positivt :)

Så oppløftende å høre, da lever jeg fortsatt i håpet! :hoppe:

Skrevet

Jeg var symptomfri hele graviditeten jeg. Bortsett fra etterhvert stor mage da :ler:

Skrevet

Kjente ingenting jeg rundt IKM-tider, bortsett fra de vanlige symptomer på mens.

Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Vi får krysse fingrene sammen! :hoppe:

Jeg nærmer meg imk, på søndag 10 september, men har ikke de vanlige pms symptomene jeg pleier å ha ;)

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes et fasitsvar på dette.

Bestevenninna mi visst at hun var gravid én uke etter hun ble det fordi hun tilbragte to uker i strekk foran doskåla. Ei annen venninne måtte legge bandasje over brystene sine fordi de var så ømme og truet til seg en blodprøve hos legen selv om IKM var en uke unna fordi hun bare "visste" at hun var gravid.

Svigersøstra mi (siste i familien som har vært gravid) hadde ingen anelse og hadde visst ikke et eneste symptom.

Så jeg tror det varierer noe veldig ;)

Skrevet

Fylt av optimisme etter svarene deres, tok jeg en ny test i går kveld. Og jammen tror jeg den var positiv denne gangen... :) Riktignok var streken ganske så svak, men jeg så tydelig antydningen til en strek (som jeg ikke var i nærheten av å skimte da jeg testet på lørdag). Så hvis jeg ikke har tatt fullstendig feil, så blir det forhåpentligvis en maibaby på oss. :babysmokk:

Skrevet

Gratulerer flora!! :hoppe:

Kanskje det er håp for meg også da! Tester på søndag...

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjonene! :klem:

Gratulerer flora!! :hoppe:

Kanskje det er håp for meg også da! Tester på søndag...

Lykke til! Jeg krysser fingrene for et positivt resultat. :icon_smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...