Gjest Frk Åberg Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har nå forsøkt å søke litt i tidligere innlegg, uten at jeg ble så mye klokere. Jeg stripet håret mitt for noen uker siden for første gang (bleket). Det var bare noen få nyanser, men likevel opplever jeg nå at håret mitt floker seg til på toppen (har aldri hatt problemer med sånne floker før). Noe sier meg da at jeg burde begynne å bruke hårkur. Men hvilken? Jeg blir helt forvirra av fuktighetskurer og proteinkurer - hva er forskjellen? Håret mitt er forholdsvis tjukt, med en del krøller. Føner det aldri, og bruker så og si aldri rettetang eller noe slikt. Bruker stylingprodukter en sjelden gang. Det virker i utgangspunktet ikke veldig slitt eller tørt, men har kun blitt tørrere og mer flokete innerst, der hvor jeg har stripet det. Har hørt mye bra om Redken - men hvilken av ders hårkurer burde jeg forsøke meg på? Vil helst ikke ha leave-in produkter, hvis det gjør håret veldig tungt (men har lite erfaring med dette).
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Blå krukke.Rescue Force er proteinkur. Lysblå krukke.Water Rush er fuktighetskur. Jeg kjøper begge, TOK STRIPER PÅ FREDAG ,OG HÅRET ER SOM HØY.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Anbefaler redken rescue force, den blå krukka, den er med på å bygge opp håret og god for bleket hår. En såkalt protein kur! Ellers er det redken all soft, som gir masse masse fuktighet, og er veldig god for floker (jeg sverger til denne, håret mitt er hundre ganger bedre, slet masse med floker!)
Karamba Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Jeg har også striper og krøllete hår. Bruker Sebastian Laminates hårkur. Er kjempefornøyd med den!
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg har også striper og krøllete hår. Bruker Sebastian Laminates hårkur. Er kjempefornøyd med den! ← samme her
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg ville anbefale en hårkur som gir BÅDE proteiner OG fukt i samme prosess, og der er Kerastase Resistance Age Recharge hårkur helt superduperfantastisk. Det er den aller beste hårkuren jeg noensinne har prøvd, og den pleier slitt hår uten å tynge det ned. Koster i underkant av 300 hos frisøren.
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Tusen takk for svar Høres ut som jeg fikk noen gode tips her. Har aldri brukt noe særlig tid eller penger på håret mitt før, så dette skal bli spennende.
LilleLy Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 John Friedas hårkur så jeg fikk best i test (tror det var i KK) for en stund siden. Ble testet av frisør mot mange andre hårkurer deriblant flere dyre "frisørkurer". De har den blant annet på H & M og Vita.. jeg synes også den er kjempegod! (Har også lyse striper)
loffen Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Bare IKKE kjøp Nikita's egen kur. Den hjelper ikke i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå