Gjest Gjest_"gjest"_* Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Leggene mine har en utrolig omkrets på 44cm (der hvor de er størst). Skikkelige fotballegger med andre ord. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i støvletter til slike ben? Ikke sånne strømpestøvletter, det liker jeg ikke. Har så utrolig lyst på støvletter, men finner jo aldri noen som er brede nok.
Mink Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Har du kikket på Duoboots? Jeg venter på min første bestilling derfra, nå har jeg det motsatte problemet av deg, men konseptet er jo helt genialt.
Gjest HB Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Perrti Palmroth-støvler skal passe til tykke legger. Hilsen Lille meg
Eliza Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Vil også anbefale Duo boots. Jeg har ikke veeeldig tykke legger, men de er på en måte tykke på feil sted, slik at nesten ingen av støvlettene i butikken passer meg. Bestilte et par klassiske støvletter derfra i fjor (modell Ravenna), og er kjempefornøyd! Utrolig deilig å for en gangs skyld ha støvletter som man bare kan dra glidelåsen rett opp på i stedet for å hale og dra og streve værre... Lykke til!
Bellanice Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Vil også anbefale Duo boots. Jeg har ikke veeeldig tykke legger, men de er på en måte tykke på feil sted, slik at nesten ingen av støvlettene i butikken passer meg. Bestilte et par klassiske støvletter derfra i fjor (modell Ravenna), og er kjempefornøyd! Utrolig deilig å for en gangs skyld ha støvletter som man bare kan dra glidelåsen rett opp på i stedet for å hale og dra og streve værre... Lykke til! ← Signerer denne, veldig fornøyd med Duoboots Litt dyre da, men billigere enn å kjøpe fem andre par som egentlig ikke passer..
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Genialt konsept! Men hvordan er støvlettmoten i høst/vinter? Er stor fan av kilehæl bl.a, for da slipper jeg å sette fast hælen i brosteinen og gå på trynet
Gjest Naria Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Ja det var virkelig genialt. Jeg har også det motsatte problemet, og dette her skal jeg virkelig se nærmere på.
Gjest Gjest_"gjest"_* Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Den siden ser jo helt genial ut, og det ser ut til at de har mange fine modeller. Men, dere skom har handlet der. Hvor mye kom portoen på? Og en må vel betale moms for dem? Blir det fryktelig dyrt?
Gjest niomi Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Leggene mine har en utrolig omkrets på 44cm (der hvor de er størst). Skikkelige fotballegger med andre ord. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i støvletter til slike ben? Ikke sånne strømpestøvletter, det liker jeg ikke. Har så utrolig lyst på støvletter, men finner jo aldri noen som er brede nok. ← Men de har jo ingen fine! Eller - de som jeg kunne kjøpt, var det aaalt for høy hæl på. Og gidder ikke å kjøpe dyre støvletter jeg ikke liker... Noen andre slike sider? Jeg vet de har mye slikt i USA, men har desverre ingen adresser.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Eurosko har støvletter for oss som har fotballegger!
Gjest Yzma Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Jeg fant et par fine på bianco:)..Har slike legger som det du har
kamela Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har kjøpt meg 2 par på Ellos, og har også fotballlegger. Det ene paret har snøring foran som kan åpnes og justeres, dvs ikke bare til pynt. Det andre partet har en nedbrettet kant øverst, pyntesnor bak og glidelås på innsiden. Første gang jeg har kjøpt støvletter på postordre og jeg er kjempefornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå