Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg skal brenne en cd med swingmusikk og trenger råd om hvilke sanger jeg skal ha på den! Ønsker å ha både rolige og viltre låter, men det må gå an å danse swing til det. På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 In the Mood - Glenn Miller. Great Balls of Fire - Jerry Lee Lewis Noe av Elvis sine "raske" sanger går kanskje og an. Sjekk også ut Little Richard.
TheHairyToothfairy Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 - The Platters - Unchained Melody - The Platters - Who Put The Bop - Dion & The Belmonts - Teenager In Love - Dion & The Belmonts - I Wonder Why - Del Shannon - Runaround Sue - Bobby Darrin - Dreamlover - Little Richard - Miss Molly - Little Richard - Keep On Knockin - Everly Brothers - Wake Up Little Suzie - Everly Brothers - When Will I Be Loved - Everly Brothers - All I Have To Do Is Dream - The Refreshments - 55 Ford - Teencats - Elizabeth (norsk, faktisk. Dette er teddybear-swing, og det hjelper å være litt viderekommen for å takle tempoet, men fankern så gøy) - Teencats - Rosalie The Firebirds er også verd en titt, ellers er jo Jive Bunny en god start, også. Det var egentlig det jeg kom på i farten.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Supert folkens! Thank you very much!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå