Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal kjøpe nye jeans nå, og lurer på hvilke. Det er komt så mange helt smale nå og har på en måte lyst på det, men er redd eg vil føle meg rar i de og ligge de bakerst i skapet. noen som har prøvd fine modeller som kan passe en med størrelse 29/34?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å si ut fra størrelsen hva du vil kle; det lureste er jo bare å prøve en haug med modeller, og kjøpe den du liker best. La gjerne de i butikken finne fram noen bukser til deg, for de ser gjerne det du ikke ser selv, og får deg til å prøve ting du ellers ikke ville prøvd. :)

Skrevet

Hvis du har timeglassfasong burde du være litt foriktig med hvilke sigarettjenas du velger.

F.eks jeg har timeglass og kler egentlig ikke sigarettjeans, men jeg har funnet flere slike modeller som ikke er pin-trange ved leggene, og da ser de faktisk bra ut på meg.

Så pass på at de ikke er kjempe trange ved leggene hvis du har timeglassfasong.

Skrevet

Jeg synes de smale modellene ser best ut på høye og slanke mennesker med smale hofter og tynne bein. Med størrelsen 29/34 passer du sikkert fint i en slik.... Acne har et par fine modeller som du kan teste ut; en med høyt liv og en med litt lavere liv. Det fine med disse buksene er at de er smale, men ikke helt pølseskinn. Jeg liker nemlig ikke at buksene er så trange at de rynker seg i knehasene....

Skrevet

Jeg kjøper ikke dyre bukser - fordi de går av moten etterhvert. på Bik Bok har jeg funnet bukser til 299 og 399. Sitter kjempefint :)

Jeg er ca. samme størrelse som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...