Karamba Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Oppdaget for ikke så lenge siden av vår sønn på 2 år har fått noen gulaktige skorper i hodebunnen. Er bare på et lite område, men noen som vet hvorfor han får det og hvordan vi kan få det bort?
Laina Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hvorfor han får det, vet jeg ikke. Men du kan bruke babyolje. Gni inn babyolje i hodebunnen, la det være i over natten, f.eks. og vask håret dagen etter.
LilleMy Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Babyolje sammen med en lusekam er mitt råd....
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Jeg ville spurt på apoteket. Mener dette er noe som babyer ofte får, og at det finnes en spesiell olje/krem som kan brukes på dette. Det at barnet er 2 år trenger ikke å ha noen betydning for behandlingen?
Karamba Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2006 Ja, jeg tror jeg kanskje hører på apoteket... Løsner skorpen selv når en har olje i hodebunnen, eller gjør den det bare lettere å fjerne? Takk for tipsene!
*Emma* Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Signerer LilleMy. Olje og lusekam tar det bort. Vi gredde bort sånne da sønnen vår var nesten 6 år.
Glede! Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Signerer Lille My! Olje og lusekam tar det!
tuji Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Det er gammel babyskurv, den blir gul med tiden. Jeg bruker bare neglene og skraper forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå