Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Meg og mobilen min lekte gjemsel og mobilen vant Jeg har lagt den et veldig lurt sted, så lurt at ingen kan finne den. Også satte jeg den selvfølgelig på lydløs rett før jeg la den fra meg, så nytter ikke ringe til den heller. Å så frustrerende, den er sikkert en halvmeter fra meg nå, men så finner jeg den ikke. Nå har jeg vært uten siden i går ettermiddag, og det er litt irriterende Har liksom ikke kontakt med omverdenen . Og det så surt, for det er en del jeg skulle ha kontaktet igår/dag som jeg bare har nummeret til på mobilen, samt at det er en del jeg vet har kontaktet meg. Nei, så med dette innlegget prøver jeg å lokke den fram. Kanskje den leser det å angrer å å ha gjemt seg så godt.
liv Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Tenk; hva gjorde du når du hadde mobilen sist? Se i bukselommer, vesker, under senga, på kjøkkenbenken, i gangen?
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Psst! Telefonen lyser når du ringer til den! Skru av lyset og lek telefonmørkegjemsel da vel!
Gjest Hilde79 Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Og hvis du er musestille, så kanskje du hører den vibrere........
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Takk for tips! Jeg har den inni et etui, så det demper nok belysning og vibrering, men nå skal jeg skru av lyset og være musestille i alle rom Vet helt sikkert hvor jeg hadde den sist, også husker jeg at jeg la den en plass og tenkte "nå må du ikke glemme at du la den der". Også gjorde jeg det.
Gjest niomi Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 En gang - etter en lengre leteaksjon, måtte jeg kapitulere og låne en telefon slik at jeg kunne ringe til min. Og gjett hvor det ringte - jo i fryseboksen! Hadde hadlet, og lagt fiskepinnene på benken og mobilen i fryseren.
Gjest Søt Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Takk for tips! Jeg har den inni et etui, så det demper nok belysning og vibrering, men nå skal jeg skru av lyset og være musestille i alle rom Vet helt sikkert hvor jeg hadde den sist, også husker jeg at jeg la den en plass og tenkte "nå må du ikke glemme at du la den der". Også gjorde jeg det. ← OI! hihi.. Er som meg det.. må si det høyt til meg selv, "Nå legger jeg mobilen på PULTEN" ellers er det bare å glemme at den blir funnet med det første
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Har du vurdert senilsnor, forresten?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Nå har jeg vaska og rydda hele kjøkkenet. Og sjekket i alle kjøleskap og fryser Men ingen mobil. Og det ringer og ringer når jeg ringer til den, så det ingen som har stjelt den heller virker det som (de hadde vel skifta simkort). Hm. Men jeg har en plan. Vekkerklokka ringer alltid, uavhengig om den står på lydløs. Så hvis jeg da bare klarer å være våken kvart på syv i morgen, så kan jeg springe rundt å høre etter den
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Takk Skal ut å reise i helga, og da vil jeg helst ikke være uten mobil, så håper virkelig jeg finner den. *krysser fingre og tær* Har du vurdert senilsnor, forresten? Vet ikke hva det er, men høres ut som noe jeg trenger!
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Kanskje den har havna i noen sko? Har du sjekka i skoene?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Løp og sjekket, men nei. Men det er et godt tips; jeg finner alltid nøklene mine i diverse sko.
Gjest splæsj Skrevet 6. september 2006 #16 Skrevet 6. september 2006 Gi nummeret til meg, så skal jeg ringe den. Loooover å ikke bølleringe eterpå!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 Jeg fant den!! Ve hjelp av alarmen Den var altså inni kjøkkenskapet til en av de jeg bor med. Det må ha stått åpnet også har jeg bare lagt den fra meg der. Phew, nå er jeg lettet :)
Lilith Skrevet 7. september 2006 #18 Skrevet 7. september 2006 (endret) Aha! Kjøleskapet var synderen igjen! Bra at du fant telefonen til slutt, da Endret 7. september 2006 av Lilith
Gjest Hilde79 Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Vet helt sikkert hvor jeg hadde den sist, også husker jeg at jeg la den en plass og tenkte "nå må du ikke glemme at du la den der". Også gjorde jeg det. ← Haha, nå må jeg le litt!! Også fant du den i kjøleskapet?? La du den bevisst i kjøleskapet sånn midlertidig? (Håper du tåler litt "mobbing"... )
liv Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Lær dere å lese jenter Kjøkkenskap, ikke kjøleskap Bra du fant den da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå