Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Noen som var på konserten hans i kveld? Akkurat nå er jeg overbevist om at han er verdens skjønneste person! Han er ikke musiker så mye som han er musikk. Han er et instrument som er her for å formidle skjønnhet til oss! Det føltes ikke som å se på en oppteden, men som å være vitne til en nødvendig formidling... (Ok, nå virket jeg kanskje litt nyfrelst, men det var skjønt! Skjønt, skjønt, skjønt!!)
Sofia Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 *misunnelig* ← Jeg også.... Tipper det var en stor opplevelse.... heldiggrisen!!
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Heldiggris! Jeg som egentlig skulle dit også ble det ikke noe likevel. Faen faen faen *sukk*
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg skal ikke gni det inn, men jeg har bittelitt stjerner i øynene enda... Endret 6. september 2006 av Sweet Jane
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg skal ikke gni det inn, men jeg har bittelitt stjerner i øynene enda... ← Gni det inn du, gniiii det innn. Biatch
Gjest Blanca Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Jeg hadde ikke anledning denne gangen, men jeg så ham på Blå i mai i fjor. Fantastisk opplevelse, og jeg er helt enig i din beskrivelse, Sweet Jane, han gjør musikk til en nesten åndelig opplevelse.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Jeg synes stemmen hans er helt forferdelig...
Hildegard Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Var på konserten, det var fantastisk . Men fader at han ikke spilte Soft Black Stars ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå