Mamma til 3 Skrevet 13. januar 2003 #1 Skrevet 13. januar 2003 Har slutta på pillene for 4 mnd siden for å bli gravid, hadde mensen siste gang 231202, med påfølgende eggløsning +-5 januar. På fredag den 10 januar begynner jeg å blø litt og nå er det skikkelig menstruasjon. Noen som har vært bort i dette? Jeg kan jo iallfall ikke være gravid. Kan det være at jeg kanskje har blitt gravid og rett og slett aborterer? Kan det skje så raskt etter eggløsninga? Kan jo umulig ha vært noe særlig mer enn 6-7 dager på vei i tilfelle. Noen som vet hva som skjer? Jente 29.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #2 Skrevet 13. januar 2003 Hei. Dette kan vel være mensen vel! Hvis du hadde første dag i siste mens 23 desember, så er du på dag 21 i dag. Min forrige syklus var på 21 dager. Jeg også syntes dette var kort, men det er noen som har så korte sykluser. Det at du har småblødd litt i forkant kan jo også bare være "fetter brun" som noen kaller det. Jeg også har sånn i et par dager før mensen kommer. Hadde det ikke før jeg sluttet på pilla, men etter flere års pillebruk, så kan det jo bli litt kluss i syklusen. Uansett. Lykke til......
Mamma til 3 Skrevet 14. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2003 Du har nok rett, det er nok syklusen som leker med meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå