Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 har fått den geniale ideen om å melde meg opp til ex.fac eksamen som privatist. meldte meg opp for sent, slik at jeg får ikke undervisning i emnet.kjempeflott.. de første sidene i boka er helt uforståelige, så hvis resten av boka er såmm så gleder jeg meg virkelig. Noen som har overlevd den eksamen og har noen tips til en desperat student? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Skaff deg et oppgavehefte og les målrettet på enkeltoppgaver. Skriv prøvebesvarelser. Sjekk opp en eldre flink jusstudent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Er det ingen forelesninger i faget da? Jeg tok det faget som privatist for noen år siden. Fikk ikke delta på gruppeundervisning, men forelesningene var da åpne for alle. Uansett, faget er ikke spesielt vanskelig. Var ikke det når jeg tok det hvertfall. Skal deg oppgavesamlinger og løs dem som hera skriver, få tak i gamle eksamensoppgaver og se hva som kreves. Les mønsterbesvarelse. Trenger du hjelp så heng opp en lapp om at du trenger noen til å undervise deg. Sikkert ikke mange timene med en eldre student som kreves. Kan være vel verd et par hundrelapper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå