Gå til innhold

Utdrikkingslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så mange fine forslag det var her :)

Ville bare si hva dere IKKE må finne på (av egen erfaring) ; og det er det opplegget med å drite ut bruden offentlig. Litt kan man jo, men pass på så det ikke blir for mye. Mitt utdrikkningslag hadde noen slike elementer, og det syntes jeg ikke var gøy.. Ble plassert ut i sentrum i noen forferdelige klær utstyrt med 7 i promille og blokkfløyte. Skulle spille for å få inn penger... Hadde sikkert vært gøy om jeg ikke hadde vært så full.. Tror jeg skjemte meg ut for bygda, da ja :ler:

Det var flere slike episoder den dagen, som jeg ikke var så glad for. Det fineste på den dagen var når hele gjengen var samlet i en bowlinghall, og bowlet og koste oss. der var det bare oss venninnene, og vi hadde det kjempegøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine venninner hadde fått tak i en bekjent av den ene som var veldig flink til å danse salsa.

Han hadde med seg flere kamerater, som kavalerer, og så fikk vi lære å danse salsa hele gjengen!

Kjempegøy! :)

Finnes andre danser også da, som linedance, som ikke krever partnere.

Skrevet

Et utdrikkningslag jeg var med å planlegge hadde vi "privat utdritning". Hun måtte gjøre forskjellige oppgaver, men det ble gjort hjemme hos en av oss, så det var bare folk hun kjente der. Vi hadde også alle sammen kostymer på oss, og vi tok taxi overalt vi skulle. Hun satte veldig pris på denne milde formen, vi hadde det veldig gøy alle sammen, og de fleste synes jo det er litt gøy å måtte drite seg ut forran vennene sine, selv om ingen noen gang ville innrømmet det. Selv kunne jeg tenkt meg noe slikt til mitt utdrikningslag. Det er jo lov å ha det litt gøy med bruden og la henne pines litt, så lenge alt er gjort med godt humør, og bruden trives hele veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...