Gå til innhold

Har dere kjøpt høstgarderoben?

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Har helt mista handlelysten. Finner ingenting i butikkene som jeg har lyst på (neida, jeg har ikke feber).

Så jeg lurer på hvordan det er med dere andre. Har dere kjøpt noen lekre klær nå i høst? Hvilke farger har dere kjøpt? Noen som har noen tips til ei som har mista fantasien :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt meg to gensere i høst (mørk rød kashmere/lammeull og en blågrå - begge fra shopjlo.com) og en nydelig vinterjakke! Har du sjekket nettet? Der kan du finne mye spennende som får i gang kjøpelysten!

Skrevet

Hva slags vinterjakke har du kjøpt, Latee? Jeg er på stadig jakt etter den perfekte ulljakken.

Ellers har jeg kjøpt et par basic gensre fra H&M og en omslagsjakke fra Ellos. Jeg har heller ikke funnet så mye i butikkene ennå, men det kommer vel inn mer etterhvert. Virker som om enkelte fremdeles har salg for å få ut siste rest av sommertøyet.

Farger jeg kommer til å gå for i høst er klar lilla, sjokoladebrun, mosegrønt og kanskje gammelrosa.

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt masse til å være meg:

:) Lys grå strikkekjole fra Vero Moda, og svart, bredt belte til.

:) Smale jeans med klaffer på lommene og Swarowski-krystaller (modell Bayley) fra Fornarina

:) Smale, mørke jeans fra Diesel, modell Liv (ikke 100% fornøyd, for den er litt for vid i livet)

:) Brunt belte med hullmønster fra H&M

:) basic t-skjorter i brunt, beige og svart fra H&M

:) En lyngfarget, langermet topp med v-ringing og drapering foran fra Benetton

:) Svart kåpe/jakke i ull fra B-Young

:) Svarte ankelboots med broderi i hvitt fra Din Sko

(Herregud, det er mer enn jeg normalt ville kjøpt i løpet av hele høsten, jo :sjenert:)

Endret av Elphaba
Skrevet

Normale tenker jeg.. Er ikke sikker på jakka, har ikke fått den enda. Men str i de andre klærne er vanlige, kanskje litt mindre enn H&M. Can't wait! :)

Skrevet

Har kjøpt:

- Hvite converse

- Kakaofargede converse

- Svarte drainpipes, Lee Norma

- Salt&pepper Duffelcoat, Oasis

- To stripete cardiganer, H&M Rowells

- Svær, grå cardigan, H&M Rowells

- Smale oversized Levis guttebukser

Skrevet

Veskene og tilbehøret til Baby Phat blir ofte litt for bling for meg, men de hadde en god del fine klær. Ikke ille priser på mye av det heller.

Skrevet
Har helt mista handlelysten. Finner ingenting i butikkene som jeg har lyst på (neida, jeg har ikke feber).

Så jeg lurer på hvordan det er med dere andre. Har dere kjøpt noen lekre klær nå i høst? Hvilke farger har dere kjøpt? Noen som har noen tips til ei som har mista fantasien :roll:

Jada...jeg er på god vei i allefall.

Har noen klær liggendes som jeg kjøpte i London for et par år siden. Det var "inn" der da, og har først kommet i motebildet her nå. Kule klær som fortsatt kan brukes.

Min høstgarderobe i år består b.l.a av:

* Rød kåpe med belte under brystene.

* Rutete bukser.

* Jeans (sorte, blå, grå, røde...gjerne drainpipes).

* Blyantskjørt med høyt liv (grått/rutete og et sort). Skal vel ha flere tipper jeg.

* Vester (sort, jeansstoff, beige, hvit, gammelrosa).

* Skjorter (spesielt hvite skjorter).

* To "Tre-over-vester" i rødt og sort. (fine til å ha over skjorter).

* Shorts (en grå, en sort og en brun... den grå har seler på).

* Naturhvit topp med polkadotter.

* Omslagskjoler (en rød-strikket, en grå, pluss mere...husker ikke alle).

* Genserkjoler (tykke, strikket i blått, sort og naturhvitt).

* Enda en genserkjole i fargen naturhvit (tynn i stoffet).

* Genser-tees (en blå, en sort og en hvit...trenger flere).

* Knestrømper i alle farger og fasonger. Spesielt strikkede som går over knærne. Skikkelig hot.

* Sort midjebelte.

* Boots som går over knærne.

* Hvit chanelveske med gulldetaljer.

* Ankelboots

* 2 turtlenecks.

* 1 turtleneckkjole.

* Enda en skjorte.

* Et par nye sorte Nikesko.

* Naturhvit ytterjakke.

* Grå basic-tee.

* Grått skjørt.

* Naturhvitt skjørt (helst litt tovet).

* Vide dressbukser med høyt liv (naturhvitt og grå).

* Midjebelte i brunt.

* Lange hansker/votter.

Jaaaaaaa...helt sikkert noe mer, men jeg kommer ikke på alt i farta.

Skrevet
Veskene og tilbehøret til Baby Phat blir ofte litt for bling for meg, men de hadde en god del fine klær. Ikke ille priser på mye av det heller.

Og ikke glem billig shipping! Skulle bare ønske de kunne sette opp tollgrensen bittelitt... :sur:

Skrevet

Ikke kommet så langt enda. Drøyer sommer så langt jeg kan, men i dag måtte jeg bruke høstklær fra i fjor.

Håper på lenger sommer.

Livet er en sommerkjole

Skrevet

Jeg har kjøpt:

*Acne tube jeans (høyt liv)

*Grå og beige over-knee strømper

*Lilla strikkevest fra Vero Moda

*Lilla paljett strikkbelte til å ha sammen med vesten over (også Vero Moda)

*Grå lang strikkevest fra H&M

*Grå cardigan fra H&M

*Sort strikkbelte

*Sorte høyhelte sko med tresåle fra Zara

*Sorte Cheap Monday jeans

Gjest Dagensdiva ikke innlogget
Skrevet
Jada...jeg er på god vei i allefall.

Har noen klær liggendes som jeg kjøpte i London for et par år siden. Det var "inn" der da, og har først kommet i motebildet her nå. Kule klær som fortsatt kan brukes.

Min høstgarderobe i år består b.l.a av:

* Rød kåpe med belte under brystene.

* Rutete bukser.

* Jeans (sorte, blå, grå, røde...gjerne drainpipes).

* Blyantskjørt med høyt liv (grått/rutete og et sort). Skal vel ha flere tipper jeg.

* Vester (sort, jeansstoff, beige, hvit, gammelrosa).

* Skjorter (spesielt hvite skjorter).

* To "Tre-over-vester" i rødt og sort. (fine til å ha over skjorter).

* Shorts (en grå, en sort og en brun... den grå har seler på).

* Naturhvit topp med polkadotter.

* Omslagskjoler (en rød-strikket, en grå, pluss mere...husker ikke alle).

* Genserkjoler (tykke, strikket i blått, sort og naturhvitt).

* Enda en genserkjole i fargen naturhvit (tynn i stoffet).

* Genser-tees (en blå, en sort og en hvit...trenger flere).

* Knestrømper i alle farger og fasonger. Spesielt strikkede som går over knærne. Skikkelig hot.

* Sort midjebelte.

* Boots som går over knærne.

* Hvit chanelveske med gulldetaljer.

* Ankelboots

* 2 turtlenecks.

* 1 turtleneckkjole.

* Enda en skjorte.

* Et par nye sorte Nikesko.

* Naturhvit ytterjakke.

* Grå basic-tee.

* Grått skjørt.

* Naturhvitt skjørt (helst litt tovet).

* Vide dressbukser med høyt liv (naturhvitt og grå).

* Midjebelte i brunt.

* Lange hansker/votter.

Jaaaaaaa...helt sikkert noe mer, men jeg kommer ikke på alt i farta.

Er vel sånn ca de samme garderoben min består av..elsker fashion og måte..og har bodd delvis i London/LA i det siste...handlet mye..og tror jeg har et helt rom(ikke tull) fullt av klær!

Skrevet

Har heller ikke kommet så langt enda, skal til Praha om 2 uker. Jippii!!! :) Gleder meg sånn!! Så da satser jeg på å handle inn det meste av høstgarderoben der...

Gjest StoreSky
Skrevet

Hjelp! Kjøper dere så mye klær for hver sesong?? Hvordan har dere råd til det...?

Jeg har kjøpt en rød v-genser fra Benetton - i Spania for der var de billigere.. Thats it!

Nåja, en bukse MÅ jeg kjøpe. fordi jeg har bare èn.

Skrevet
Hjelp! Kjøper dere så mye klær for hver sesong?? Hvordan har dere råd til det...?

Det samme tenkte jeg... Jeg har unnet meg en cardigan i høst, og var fornøyd med det. :sjenert:

Gjest Dagensdiva(ikke innlogget)
Skrevet
Har heller ikke kommet så langt enda, skal til Praha om 2 uker. Jippii!!! :)  Gleder meg sånn!! Så da satser jeg på å handle inn det meste av høstgarderoben der...

folk er forskjellige og har forskjellig råd...selv er jeg shoppegal..innrømmer det..det morsomme er at kanskje at mamma er verre..hun vet hva jeg liker..og hver gang hun ser noe fint kjøper hun gjerne med det. (veldig greit for min del :ler: ). Eller så kjøpte mye av høstgarderoben min i sommer faktisk(feriepenger++).

Skrevet

Jeg har kjøpt en rød v-genser fra Benetton - i Spania for der var de billigere.. Thats it!

Nåja, en bukse MÅ jeg kjøpe. fordi jeg har bare èn.

Jeg gjør det ja. :sjenert:

Kommer litt an på motebildet også. Nå er motebildet virkelig noe for meg så da går det med litt ekstra penger, ja. Har kjøpt med veldig mye i samme stil som Sexy C.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...