Nelle Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Kjæresten min og jeg trenger så inderlig sårt en ferie. Har ca. 15.000 i reisepenger (+ da litt lommepenger utenom). Har lyst til å reise nå i november eller desember. Er ikke så farlig om vi må reise tett opptil jula, vi kan egentlig ta fri når det måtte passe. Har lyst til å reise til et sted med masse sol, varmt uten å være for varmt, vakker natur, fine strender og varmt i havet - men uten at det blir for kommerst. Har ikke lyst på noe party sted eller noe - gjør ikke noe om det er stille og rolig der. Har sett en del i kataloger i dag, men alt er så svimla dyrt - og det er jo bare sånne 5 stjerners luksushoteller. Så litt på Oman (tror jeg det heter) i Midt-Østen - så helt nydelig ut der, men veldig dyrt. Er det noen som har noen tips om hvor vi kan dra? Håper så inderlig noen kan hjelpe litt her. Har ikke hatt en skikkelig ferie på mange år, så jeg er helt "ute av det". Nelle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla i.i. Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Som jeg akkurat skrev i en annen tråd - Madeira er supert i november! Passe varmt både i lufta (20-25 grader) og sjøen (ca. 20), masse å finne på, nydelig natur og i det hele tatt et veldig allright sted. Trenger ikke å bli avskrekkende dyrt heller, selv om man kan få et ganske ok hotell for 15 000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Sør-Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2006 Som jeg akkurat skrev i en annen tråd - Madeira er supert i november! Passe varmt både i lufta (20-25 grader) og sjøen (ca. 20), masse å finne på, nydelig natur og i det hele tatt et veldig allright sted. Trenger ikke å bli avskrekkende dyrt heller, selv om man kan få et ganske ok hotell for 15 000! ← Er ikke Madeira veldig kommerst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AGF Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har ikke spesifikke eksempler på land å komme med, men hvis du finner et land du har lyst å reise til men at det blir for dyrt er det en god ide å bestille uavhengig av reiseselskaper. Av og til kan man spare mange tusen kroner på å bestille billetter og hotell over internett. Bra sider for hotell er: www.venere.com www.booking.it www.hotels.com www.hotell.no Men husk å lese review på hotell før du booker noe. Google etter: "navn på hotell" "navn på byen" review tripadvisor Jeg har selv blitt anbefalt å reise til Sør-Afrika. Der får man visst både bading og masse opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har tenkt på Malaysia og Indonesia. Noen av stedene der kan være kommerse. Selv om det ikke er så mange nordmenn som reiser dit, er det gjerne folk fra andre land som ligger litt nærmere som gjør det. Fra andre asiatiske land. Men du kan jo søke deg fram til et sted i landet hvor det er færre som reiser. Kanskje kan du ta fly billig til London med Ryan Air først, og fly videre derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå