Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Vi bruker opp omtrent 1 støvsuger i året så nå vil jeg investere i noe litt bedre. Den må tåle hundehår (langhåret hund) og også høy og spon og sånt fra de andre dyrene. Noen anbefalninger? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det samme problemet, men etter at vi fikk sentrastøvsuger har jeg ikke hatt trøbbel.

Kommer ikke på noen annen løsning.

Men det er en god investering hvis man har muligheten til det.

Billigere enn en støvsuger i året i alle fall! :blunke:

Skrevet

Enig med Lea...sentralstøvsuger er helt topp..!!.....sikker på at du vil bli kvitt hundehårproblemene med en sånn... :)

Som sagt det er en god investering...i og med at dere forbruker en støvsuger i året så lønner det seg nok økonomisk....

Skrevet

Hmm.. Rainbow er jo en ok "støvsuger". (Egentlig heter det rengjøringsmaskin)

Problemet er bare at den koster 20.000kr. Men da får du med tepperenser, teppebanker, damprengjører.. luftrenser.. Masse dilldall... Den er også veldig fin for allergikere. Jeg pleier å sette den på i 10min hver kveld før jeg legger meg på rommet mitt. Da er luften ganske støvfri, og jeg slipper allergiplagene på natta. (NEI, jeg selger ikke dennne rainbowen, så det er iaffal ikke dustereklame for den)

Men seriøst vet jeg ikke om den er verdt pengene. Den skal vel ha livstidsgaranti elns.. Menne.. Jaja.

(Fordelen er at du har en bolle med vann under støvsugeren i stedet for støvsugerpose, slik at støvet ikke kommer ut filteret igjen, men forblir i vannet.)

Ok, nok rekvalme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...