LindaL Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Kjære alle sammen,,jeg henger meg på dere jeg.Har nå prøvd å bli gravide en stund,og har skjønt at det ikke alltid skjer så veldig fort,har prøvd i 6mnd ca...har så mye på hjertet,men tar vel ting etterhvert,,kommer inn i ny prøveperiode nå,og den starter 11 sept og til den 19 sept,,ca,så da er det bare og Lykke til alle sammen,,
Frida Frosk Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hei, og velkommen hit til oss. Håper du vil trives her, selv om vi håper vi alle kan flytte over til graviditetsforumet så fort som mulig da. Lykke til du også.
LindaL Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Tusen takk for det,,gleder meg til å dele erfaringer.........
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 vi har også holdt på i over et halvt år, og det føles som en evighet... du får ha lykke til, da!
Coria Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Vi prøvde i seks måneder med førstemann, og det tar på ja. Tankene svirrer rundt om dette kommer til å gå noen ganger eller ikke. Det betryggende er jo at det går for nesten alle etterhvert, selv om man eventuelt trenger litt hjelp på veien. Seks måneder føles uendelig lenge, men hvis man f. eks har gått på p-piller kan det jo ta lang tid før kroppen er helt tilbake til normalt igjen. Krysser fingrene for dere!
Minnie27 Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 (endret) Vi måtte prøve i 13 måneder før det klaffa, og jeg begynte å bli fortvila. Men det rare er at nå ( jeg er 9 uker på vei), så tenker jeg ikke sånn at det tok så lang tid? Så kanskje 1 år ikke er så lenge allikavel, selv om det føles veldig sånn mens man prøver. Vi fikk det til, og det gjør de aller fleste! Det klaffer nok snart for dere også, kommer når dere minst venter det Lykke til Endret 6. september 2006 av Minnie27
Lassie Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Masse lykke til! Vi har prøvd i 2år nå, men vi håper fortsatt hele tiden
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Prøver å tenke tilbake på når vi bare hadde prøvd i 6 måneder og trodde vi skulle få det til... det var håp det. Nå etter 4 år og tre IVF forsøk så er ikke håpet det helt samme. Men det er tøft å ikke få det til, spesielt når "alle andre" blir gravide og får barn. Også surrer det så mange tanker rundt om det er noe galt. Men 6 måneder er ikke så mye i prøveverden for mange dessverre. Håper dere lykkes snart!
LindaL Skrevet 6. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2006 (endret) Tusen takk for oppmuntrende svar,,skjønner at 2mnd ikke er all verden,,men allikevel,,ja dere skjønner,,Har noen av dere prøvd e.l tester?er det noe vits,,eller er det bare og effektivt de dagene man er "produktiv"? jeg må innrømme at selv om vi er nygift og superlykkelige,så er det litt tiltak med all sexen når man vet at det hvertfall ikke den dagen vil bli noe barn,,ja ja,,ønsker dere alle lykke til hvertfall,,så håper jeg at vi kommer oss over på gravid forumet raskt alle mann mente 6 mnd istedet for 2,,, Endret 6. september 2006 av LindaL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå