MONSTERneeta Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Noen som har dusj såper/body scrubs og liknende de vil anbefale? Har så fryktelig lyst til å gå til innkjøp av noen velduftende varianter ..men de må ikke være så fryktelig dyre.
Chihiro Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Body Shop har en dusjgele som dufter himmelsk av mandarin. Satsuma heter den. Tror jammen jeg skal kjøpe den selv i morgen.
Hilde Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg syns Bodyshops Satsuma er helt strålende. Den lukter friskt av mandarin, og jeg har flere ganger blitt spurt om hvilken parfyme jeg bruker etter at jeg har brukt Satsumadusjsåpen.
Hilde Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg så ikke innlegget til Chihiro før jeg svarte.. Men ja, den ER altså så god!
MONSTERneeta Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 Er ikke det meste fra Body Shop ganske dyrt?
Hilde Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Dusjgeleen koster vel 80 kroner eller noe tror jeg.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg vil anbefale Loreal Exfotonic (body scrub)! Den fungerer utrolig bra! Men noen synes den lukter litt maskulint - men allikevel godt og friskt! (se forumtråd her) Tror man får den til 60-70 kr på H&M ihvertfall
Gjest Kanelia Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Jeg synes Dr. Greves dusjsåpe lukter nydelig. Billig er den også... En annen favoritt er Dermanord lemongrass dusjsåpe, men den kjøpte jeg i Sverige, så jeg vet ikke om den selges i Norge. Og så liker jeg Loreal Exfotonic body scrub.
Dizzy Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Har du vært på Saape? Der har de mange forskjellige dufter, som er fantastisk gode. Ikke så dyrt heller.
Salt Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Body Shop har en dusjgele som dufter himmelsk av mandarin. Satsuma heter den. Tror jammen jeg skal kjøpe den selv i morgen. ← Den er kjempegod! Jeg pleier å veksle mellom denne og den med mango.
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Yves Rocher har masse gode dusjgeleer som lukter godt!
mee mee Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 jeg syns scrubben fra body shop, men jordbær duft er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå