Gå til innhold

Min helgs opplevelse

Gjest Godt voksen mann

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var veldig hyggelig gjort av deg å tilfredsstille Anita, jeg. :klappe: til deg!

Skrevet

MIN HELGS OPPLEVELSE (ikke egnet for trådstarter)

Hei sann jenter....

I helgen var jeg på et motell. Der var jeg med min elskerinne "Trond-Merete".

La oss skippe det morsomme å komme til det saftige. Det var saftig ja *s*

Jeg tvang henne med på "rommet" og fista hennes deilige elskovsdisser. De er store som høystakker, og deilig kvinnelige. Hennes knopper sto som en våt sokk i medvind. Jeg slikket i meg hennes rævsafter som en nyfødt maursluker, velvillig og kåt.

Jeg slikket henne nedover og nedover mot slaskefitta og hennes navlelodal, en erotisk deilig og seig grop. Jeg pirret henne ved å føre min uvaska og seige pikk over hennes kvinnelige og deigete mage.

Hun stønnet av forstoppelse.

Jeg gned meg ned mot hennes nedre vorte. Hun skrek forsiktig av smerte. Jeg førte mine skabbete baller rundt og rundt hennes kjærlighetsvalk der de kjøttfulle hårete lepper møtes i et ekkelt herpessår. Hun gispet fordi jeg var så tung. Jeg møljejukket henne til hennes livs orgasme og med mye krefter snudde hennes deigete kvinnekropp rundt og GRISEKNULLET HENNE I RÆVA OG SPRUTET HENNE PÅ ØYEEPLET OG LA MEG NED PÅ SIDEN MED RYGGEN VENDT MOT HENNE. OG SA RULL DEN FEITE KROPPEN DIN RETT NED I HÆLVETE!

Vennli hilsen

idiot!!!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Donnie: Sjansen er stor for at Kagge forlag gir ut novllene dine og at Bjørn Eidsvåg eller Vamp setter melodi til en tekst av deg. Keep up! :hoho::ler2::Hehe:

Skrevet

Herregud!! Jeg dauer av latter!!

:ler:

Faen heller, jævlig bra skrevet Donnie, men ikke helvete om jeg vil ha denne episoden i bakhodet når jeg legger meg for å sove i natt!!

:legrine:

Skrevet

hva er jursafter for noe.

enten er hun gravid eller har akkurat fått :overrasket:

Gjest Very Victoria
Skrevet

Hovedinnlegger her skal ha for en gjennomført fortelling. Gjennomført disgusting.

Very Victoria i i

Skrevet
Å jøss, for et hærrlig sprog. Henrik Ibsen ville vært meget stolt av deg :klappe:

Hehe.....få se elskovsdissene dine.... :legrine:

Skrevet

Ha ha!

Mr Darko, jeg ler så jeg griner!

Skrevet

:legrine::legrine::legrine:

Herlig Donnie!

Forøvrig enig med Very Victoria!

Skrevet (endret)

En katt i et tornekratt

Endret av Slaskepott
Skrevet

LÅL, der dreit du deg slaskepott.

Du suger til å skrive erotisk novelle!! :ler:

Skrevet

Åh, NÅ fikk jeg meg jammen en god latter her. Donnie, du er bare ironiens konge, helt herlig! Mere sånt!!!

Skrevet
LÅL, der dreit du deg slaskepott.

Du suger til å skrive erotisk novelle!! :ler:

Detvar et kattedikt, ikke erotisk! :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...