Gjest Kanskje-ikke-brud-likevel Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 1 november er det klart... Vi skal gifte oss, men jeg vil ikke likevel tror jeg. Grunnet er at han var utro med skredderen. Hun skulle komme hjem til oss, for å sy dressen til han, for at den skulle sitte perfekt. Da begynte de å kline, og ta på hverandre. Han har så og si innrømt dette, men sier det ikke var meningen. Dette skjedde for rundt 1 mnd siden. Jeg tilga han, men å tvile.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 1 november er det klart... Vi skal gifte oss, men jeg vil ikke likevel tror jeg. Grunnet er at han var utro med skredderen. Hun skulle komme hjem til oss, for å sy dressen til han, for at den skulle sitte perfekt. Da begynte de å kline, og ta på hverandre. Han har så og si innrømt dette, men sier det ikke var meningen. Dette skjedde for rundt 1 mnd siden. Jeg tilga han, men å tvile. ← Eeeeh, uff da... Er dette tull? Hvis typen min hadde klint med noen andre tre måneder før bryllupet, så hadde ihvertfall ikke jeg giftet meg.
Gjest Naria Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Samlivsterapi. Og det så fort som mulig. Uansett hva du velger å gjøre er det lurt og virkelig få tenkt igjennom ting. Det går jo kanskje ann å utsette bryllupet litt også?
Gjest Snoopygirl Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 HÆ???!!! Hvis dette er sant så Hadde jeg fått vite dette om min kommende mann 3 mnd før bryllupet kan jeg garantere at det ikke hadde blitt noe bryllup. til deg og lykke til.
Sympatia Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 (endret) Stakkars deg! Personlig har jeg nulltoleranse på det der, men for en drittsekk da for å si det rett ut. Å være utro med en person som er der fordi han skal gifte seg av alle kvinner han kunne vært borti. Men så lett det der skjedde da, kjente de hverandre fra før, eller bare...ehh...var kjemien der? Har du sett tegn fra før at han var typen til å gjøre slik? Håper for din skyld at det er ikke slik brask og bram bryllup dere skal ha no da. Ekstra trist å avlyse slikt da. Stakkars deg! Endret 5. september 2006 av Sympatia
*Emma* Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Huff det er kanskje slemt men jeg klarer ikke ta slike innlegg (dvs sånne som virker for utrolige til å være sant skrevet av anonyme gjester) for noe annet enn tull og ment som underholdning for et lite forumtroll på en kjedelig kveld...
Sympatia Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Huff det er kanskje slemt men jeg klarer ikke ta slike innlegg (dvs sånne som virker for utrolige til å være sant skrevet av anonyme gjester) for noe annet enn tull og ment som underholdning for et lite forumtroll på en kjedelig kveld... ← Du har igrunn rett, det her virker for utrolig til å være sant! Uansett, OM bror din *Emma* hadde gjort det der så hadde det vært med huet ut med han.
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Huff det er kanskje slemt men jeg klarer ikke ta slike innlegg (dvs sånne som virker for utrolige til å være sant skrevet av anonyme gjester) for noe annet enn tull og ment som underholdning for et lite forumtroll på en kjedelig kveld... ← Jepp. Var det første som slo meg også.
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Jeg ler når folk tar sånt seriøst.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Men jeg han er den for meg, og han har alltid vært en perfekt kjæreste, fram til da.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Har noen tenkt på at det faktisk kan være en sann historie - selvom det er mye tull herinne... Synes dere skal snakke mye om dette jeg - tror ikke det er lurt å gifte seg om du ikke stoler på han! Vi hadde en periode med tvil før bryllupet vårt i fjor, men ingen var utro da..., og det var en periode vi kom MYE sterkere utav! Vi vet at det er oss - og at det er det vi ønsker! Så mitt råd er - snakk sammen - ikke hold ting inni deg - si hva du føler og mener - så får han en anledning til å svare på tiltale - kanskje har han noen svar du kan akseptere og han gjennvinner tilliten din. Kanskje har han det ikke og dere avlyser / utsetter bryllupet! Uansett ønsker jeg deg lykke til med framtiden din!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Sant eller ikke, det kan vi jo faktisk aldri vite. Jeg har nå fått vite at min eks-mann hadde et forhold på si både før vi giftet oss og etterpå helt til bruddet. Etter det tar jeg ingenting for gitt lenger, så jeg lar faktisk tvilen komme vedkommende til gode. Trådstarter: hvis det viser seg at typen din holder på slik, synes jeg du bør ta tyren ved hornene og ikke la dette gå for langt. Snakk med ham, og fortell hva du synes. Han kan ikke vite hva du tenker hvis du ikke sier noe! Lykke til!
tattoopia Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 tupp han i rævva sier nå jeg. gift deg i allefall ikke
Lassie Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Jeg hadde IKKE giftet meg om min mann hadde vært utro like før iallfall...
Trampe Skrevet 6. september 2006 #15 Skrevet 6. september 2006 Hadde det vært min hadde han fått en tupp i ræva. Ferdig med det.
MAcy Skrevet 6. september 2006 #16 Skrevet 6. september 2006 Men jeg han er den for meg, og han har alltid vært en perfekt kjæreste, fram til da. ← Han er nok ikke den rette for deg for da hadde han nok tenkt litt mer på deg og ikke klint til med ei annen. Hadde aldri godtatt dette av min forlovede og vi har nulltoleranse for slikt i vårt forhold!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 Er det vanlig å gifte seg på en onsdag (1 nov er en onsdag).....hm?
Hu i Svingen Skrevet 7. september 2006 #18 Skrevet 7. september 2006 Er det vanlig å gifte seg på en onsdag (1 nov er en onsdag).....hm? ←
Sympatia Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Er det vanlig å gifte seg på en onsdag (1 nov er en onsdag).....hm? ← Er ikke vanlig,men det skjer. Tror det var en onsdag min Xonkel (dvs skilt med tante) gifta seg med nykona da. Og *Emma* her inne for eksempel skal jo gifte seg på en tirsdag da.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Lurer på hvor det blir av trådstarter jeg..... Alltid i disse trådene som er litt tvilsomme, så blir trådstarter borte etter første innlegg :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå