Gå til innhold

Ikke at jeg er perfekt, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Thing
Skrevet

lufte litt =)

Jeg var ute på byen i går (payday =D) å jeg så så jævla mange feite damer! Ikke noe stygt ment asså. Jeg er 170 cm høy og veier 45 kg, så jeg er ivertfall IKKE feit!!! Ikke prøv dere....

En jente med hvit partytopp og drainpipes, veide sikkert 80 kg :overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

fy faen så jævla kvalmt! hun danset til margaret berger så valkene dissa og unnskyld meg men det var motbydelig!!!

Hvorfor kan ikke flere bruke atkinsdietten???

Det hjelper tro meg!!! mamas venninne gikk ned 40 kg og hun var SMELLFEIT før!!!!!

Er dere ikke enige med meg??? =) Hvem faen tror de feite suggene at de er egentlig? KVALME DRITT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at siden dette var så provoserende gikk du vel bort til dem og fortalte dem akkurat hva du mente om saken?

Skrevet

Hvem tror du at du er da? Sitt der med knoklerompa di og spisse albuer (som lager skraper i bordplata) og se på ekte mennesker som ikke er redde for å være seg sjøl (med noen kg ekstra), og kjenn på misunnelsen som presser på det skrøpelige skroget ditt :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Nei jeg er ikke enig med deg, og kommer aldri til å bli enig med deg. Men så har jeg klart å bli voksen også ;)

Skrevet

Ro deg litt ned, da. Overvektige mennesker vet inderlig vel at de er for tjukke. At de ønsker å pynte seg og ta en tur på byen og ha det litt gøy, betyr ikke at de har vrangforestillinger om kroppen sin.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg er 170 cm høy og veier 45 kg, så jeg er ivertfall IKKE feit!!! Ikke prøv dere....

Hadde du ment at du var det ville jeg rådet deg til å ta en tur til legen.

Skrevet
Hvem tror du at du er da? Sitt der med knoklerompa di og spisse albuer (som lager skraper i bordplata) og se på ekte mennesker som ikke er redde for å være seg sjøl (med noen kg ekstra), og kjenn på misunnelsen som presser på det skrøpelige skroget ditt  :ler:

:ler::klappe::ler::klappe:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

:hoho:

Enda en "provoserende" tråd fra et lite forumtroll! :ler:

Gjest Miss thing
Skrevet
Hvem tror du at du er da? Sitt der med knoklerompa di og spisse albuer (som lager skraper i bordplata) og se på ekte mennesker som ikke er redde for å være seg sjøl (med noen kg ekstra), og kjenn på misunnelsen som presser på det skrøpelige skroget ditt  :ler:

Nei jeg er ikke enig med deg, og kommer aldri til å bli enig med deg. Men så har jeg klart å bli voksen også  ;)

Ro deg litt ned, da. Overvektige mennesker vet inderlig vel at de er for tjukke. At de ønsker å pynte seg og ta en tur på byen og ha det litt gøy, betyr ikke at de har vrangforestillinger om kroppen sin.

Jeg har ikke knokle rompe, jeg har slank rompe.

Jeg syntes bare at hvis man er så feit at fleske dingler utenpå klærne og OVERALT, skal kan man finne bedre passende klær uten at det skal bli stygt.

FLÆSKEROMPE!!

Tuck it in!

Skrevet

Jeg syntes bare at hvis man er så feit at fleske dingler utenpå klærne og OVERALT, skal kan man finne bedre passende klær uten at det skal bli stygt.

Pøh, du har knoklerumpe du! :tunge1:

Og hvis ikke du og knoklerumpa di kan takle å se på at andre har det gøy, kan du vel gå et annet sted. Makan til syting.

Skrevet
Pøh, du har knoklerumpe du! :tunge1:

Og hvis ikke du og knoklerumpa di kan takle å se på at andre har det gøy, kan du vel gå et annet sted. Makan til syting.

:klappe::klappe::klappe:

Gjest Madam Felle
Skrevet

FLÆSKEROMPE!!

Tuck it in!

Og hva du går med får være opp til deg, men å tro at du har noe med andres klesvalg er bare latterlig. Regner med at du ikek ville likt at andre skulle bestemmme hva du skulle gå med, og da syns jeg du får respektere at andre velger hva de vil gå med også.

Skrevet

Kunne ikke la være å klappe på forrige innlegg. Men egentlig tror jeg at dette er som sagt over her, et lite forumtroll som bare tuller.

For det kan da ikke finnes så inn i hampen idiotiske mennesker som dette "trollet" :overrasket:

Hvis hu var ekte ville jeg anbefale henne og sitte hjemme å digge seg selv og sin knokkelrumpe, og la andre mennesker få leve livet som de vil og ikke minst kle seg som de vil.

Gjest Annen gjest
Skrevet

Hva søren??? Hva er galt med å ha sånn kropp som meg? :( Jeg har samme vekt og høyde som miss thing og jeg har ikke noooe imot overvektige! Nå fikk jeg iallfall dårlig selvtillit, som om jeg ikke sliter nok fra før!!!!

Psykologen min sier jeg skal lære å like meg selv, men det er faen ikke lett når dere edverdiger folk med min fasong!!! :(

Skrevet
Hva søren??? Hva er galt med å ha sånn kropp som meg? :( Jeg har samme vekt og høyde som miss thing og jeg har ikke noooe imot overvektige! Nå fikk jeg iallfall dårlig selvtillit, som om jeg ikke sliter nok fra før!!!!

Psykologen min sier jeg skal lære å like meg selv, men det er faen ikke lett når dere edverdiger folk med min fasong!!! :(

Er ikke noe galt med din kropp :) Det er vel ordbruken og respektløsheten til TS som folk reagerer på her inne. Og flott er det.

Det er personlighet og utstråling som er viktig. Og det tror jeg ikke TS har så mye av :hoho:

Gjest Annen gjest
Skrevet
Er ikke noe galt med din kropp :) Det er vel ordbruken og respektløsheten til TS som folk reagerer på her inne. Og flott er det.

Det er personlighet og utstråling som er viktig. Og det tror jeg ikke TS har så mye av :hoho:

Dere kaller henne ting som knoklerumpe, og mobber henne som er tynn på lik linje som hun disser de som har litt mer fett på kroppen

Skrevet
Dere kaller henne ting som  knoklerumpe, og mobber henne som er tynn på lik linje som hun disser de som har litt mer fett på kroppen

Ja men ærlig talt: Hvem provoserte frem dette da :overrasket: Samme person dere eller?

Skrevet

Nei, vi er ikke samme person.

Bare samme kroppstype..

I motsetning til henne har ikke jeg noe i mot overvektige..

Men jeg syntes det er utrolig dårlig av dere, først å gå løs på hennes knoklerompe, fordi hun ikke vet bedre enn å disse de som er litt tykke.

Så sier dere til meg at det ikke er noe galt med kroppen og rompa mi.

Litt dobbelmoral her ja..

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg synes det er kjekt at folk pynter seg og går i de klærne de liker best, uansett størrelse. Er ikke med på det om å "kle seg etter størrelsen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...