Gjest Millalita Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg har merket meg at en del her inne ikke steller sitt hår og sitt kjønn. Dette er uakseptabelt. Jeg vet at flere her har dreadlocks, og dette er kvalmt og uhygieisk og stinker drit. Hvordan orker dere dette? Selv har jeg fransk pasjeklipp i en fargetone svart som en ravnevinge. N år det gjelder min vulva, velger jeg å gå til en brazilian waxer hver 3 måned på vestkanten av Oslo by. Der får jeg den mest eksklusive behandling min vulva krever og fortjener. Selv er jeg 1.75 høy og veier 65 kg. Jeg har BHstørrelse 75 C som er den korrekte kvinnestørrelsen, og mine venner og kolleger sier jeg er perfekt.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hør hør! KG er full av kvalme sjusker og nå må de lære!!!
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 litt for dårlig etterligning, men...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 :klø: Er det bare jeg som synes det har dukket opp en del etterlikninger av “hun som ikke skal nevnes” i det siste?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Sorry, du når ikke den virkelige utgaven opp til knærne engang.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Sorry, du når ikke den virkelige utgaven opp til knærne engang. ← Akkurat! Hun ville aldri ha hintet om visse hmm deltaljer en gang!!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Hvem er det egentlig snakk om her, noen som kan gi et hint?
LilleMy Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Jeg aner ikke, men samme kan det være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå