Gå til innhold

Uforpliktende sex med gift mann

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Ulva35
Videoannonse
Annonse
Gjest Gift mann med kone som vet
Skrevet

Her er jeg spent på svar gitt. Om det kommer noen da. Eller er dere for feige jenter :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så lenge begge er enig i det, forstår jeg ikke hva problemet er. Det blir jo opp til hver og en å gjøre som de vil, og denne måten sårer jo ingen.

Så for min del, må de k**** i vei :ler:

Skrevet

Det er jo en vinn-vinn situasjon. Helt greit for meg.

Skrevet (endret)

SLETTET

Endret av Ulva35
Skrevet

På et forum er det lett å lyve...

Vill nok sjekket med kona om hun visste at hun hadde et åpent forhold...

Hvis hun syns det er greit, så greit for meg

Skrevet (endret)

SLETTET

Endret av Ulva35
Gjest Fruktfat
Skrevet

tja, om jeg var singel og kun var ute etter sex; hvorfor ikke? kan egentlig kke se at det er noe verre enn trekanter eller partnerbytte (selv om det er mer legitimt av en elle rannen grunn).

Skrevet
Ja vet det. At det er lett å juge på et forum. Skjønner ikke vitsen jeg da. Ingen kjenner deg jo her

Mente ikke at jeg lyver, men at det er lett å si at man har et åpent forhold, selv om man ikke har det, eller at partneren ikke er klar over det.

Enig med deg i at det er teit å lyve, for man er jo så anonym som man selv vil på et forum.

Skrevet

Jeg selv ser ikke problemet med en sånn situasjon. Vinn vinn som noen over her sier.

Tror dette kommer av at enkelte jenter er såpass sjalu av seg, at de ikke hadde fikset det selv, og heller ville blitt løyet for\ikke hørt noe om dette.

Det kommer jo av at de ikke klarer å sette seg inn i en situasjon hvor de hadde følt at dette var helt greit.

-S-

Skrevet

Rar holdning fra vennene dine.

Så lenge alle parter i et forhold er enige om det som skjer, er det da helt greit! Hadde han derimot gått bak ryggen på sin kone, hadde jeg syntes det var for j*vlig. Ikke av deg, men av han. Tenk å svikte så totalt et annet menneske som stoler fullt og helt på deg! :fy_fy:

Men husk å få vite om han har mange andre partnere, da. Utrolig hvor irriterende det er med disse kjipe sykdommene der nede... :forvirret:

Men så lenge alle er enige og alt er fryd og gammen, så go for it! :enig_anim:

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Kanskje vi kvinner er mer sensitive å ikke ønsker å såre partneren til sexpartneren vår? Om jeg hadde vært single hadde ikke jeg likt at kona til han jeg lå med visste om det... Jeg ville både ha følt meg eksponert og jeg ville ha vært engstelig for å såre et annet menneske med handlingene mine..

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Jeg ville ha hatt vansklig for å tro at hun syns det var greit at mannen hennes penetrete meg selvom jeg fikk det fra henne. Grunnen er nok at det er så langt fra hva jeg ville ha kunne akseptert at jeg ville ha mistenkt henne for å late som hun syns det var greit for å beholde han.

Videre hadde jeg syns det var ekkelt at kona kom til å vite mange intimdetaljer om meg.. For det ville jeg anta siden de snakket om sidesprangene sine..

Skrevet (endret)
Jeg ville ha hatt vansklig for å tro at hun syns det var greit at  mannen hennes penetrete meg selvom jeg fikk det fra henne. Grunnen er nok at det er så langt fra hva jeg ville ha kunne akseptert at jeg ville ha mistenkt henne for å late som hun syns det var greit for å beholde han.

Videre hadde jeg syns det var ekkelt at kona kom til å vite mange intimdetaljer om meg.. For det ville jeg anta siden de snakket om sidesprangene sine..

Slettet

Endret av Ulva35
Skrevet
Jeg ville ha hatt vansklig for å tro at hun syns det var greit at  mannen hennes penetrete meg selvom jeg fikk det fra henne. Grunnen er nok at det er så langt fra hva jeg ville ha kunne akseptert at jeg ville ha mistenkt henne for å late som hun syns det var greit for å beholde han.

Nå legger jo du til endel tredjefaktorer som ikke er nevnt i trådstarter sitt innlegg. Altså, hvis man har mistanker om slike andre forhold blir jo spørsmålet noe helt annet.

Spørsmålet er jo mere et spørsmål som går på den måten at man ikke har f.eks. _noen grunn, i det hele tatt_ til å tro noe slikt som du sier, alt er bare fryd og gammen mellom de 2.

Hvorfor skulle det da vært noe problem?

-S-

Skrevet

Jeg er singel og ute etter sex, som en annen skrev her ;)

Uansett hva slags deal et par har så holder jeg meg unna. Det føles ikke rett for meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...