CecilieB Skrevet 22. mars 2002 #21 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg likte best nr. 2, men hvis jeg hadde kommet med den hadde gubben sagt nei Han liker best hvite kjoler. Begge kjolene var flotte, men uten å se deg så er det vanskelig å si en. Høres ut på deg som du likte nr. 1 best 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 22. mars 2002 #22 Del Skrevet 22. mars 2002 Hadde jeg passet til nr. 1 hadde jeg definitivt gått for den! Hvorfor? Fordi den er litt utradisjonell - nesten alle har prinsessefasong på kjolen sin nå - så nr. 1 er en kjole som vil bli husket : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #23 Del Skrevet 22. mars 2002 Det blir jo helt feil å ta en kjole bare fordi den er utradisjonell. En merker med en gang dersom bruden/brudgommen eller hvem som helst ikke trives i det de går med. Nei jeg ville nok gått for magefølelsen, det synes jeg er det viktigste. Et bryllup handler vel ikke om å være mest mulig utradisjonell. Lykke til med kjolevalget ditt - du finner garantert den kjolen du ønsker 29 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 22. mars 2002 #24 Del Skrevet 22. mars 2002 Uenig! Dersom hun følger seg vel i begge er det kjempemorsomt å bryte trenden litt! 90% av alle kjoler nå har vidt prinsesseskjørt og singlettopp og derfor hadde jeg definitivt valgt den mest utradisjonelle dersom valget stod mellom to som satt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte Skrevet 22. mars 2002 #25 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg synes også kjole nr 2 var penest, men på en annen side er den typen veldig vanlig. Til Maya: Jeg synes kjolen din var nyyydelig. Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladbrud Skrevet 22. mars 2002 #26 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg synes begge var utrolig fine. Men jeg synes det kommer an på hvordan du ser ut. Er du høy og slank, synes jeg du kan ta begge. Men er du ikke (som meg) synes jeg definitivt nummer to. Nummer to er utrolig fin. Hvor har du prøvd den, og har de den i hvit? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mars 2002 #27 Del Skrevet 22. mars 2002 Kjole nr. 2 var utrolig flott! Den ligner ikke noen andre brudekjoler jeg har sett, helt spesiell! Men du må selvfølgelig føle deg vel i kjolen, den andre kan jo være vel så pen på deg! Stol på deg selv, du - og lykke til! Hilsen meg som valgte brudekjole for 18 år siden... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlemama Skrevet 23. mars 2002 #28 Del Skrevet 23. mars 2002 definitivt nr. 2!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 23. mars 2002 #29 Del Skrevet 23. mars 2002 Må ærlig innrømme at jeg likte nr 2 best jeg også! Men det er jo du som bestemmer! Prøv begge to igjen, å se hva du da synes! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 23. mars 2002 #30 Del Skrevet 23. mars 2002 Nr 2. syns jeg var den fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå