littlebirgit Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Har prøvd denne kjolen http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...egory=29&Page=7 og falt for den..Men var så dum at jeg dro innom en annen brudesalong og falt for en til:-( Så nå er jeg sååå usikker. Det er to helt forskjellige kjoler. Begge passet helt perfekt så jeg klarer ikke å velge. her er den andre http://www.kjolesalongen.no/BRUDEKJOLER/St.../1103_foran.JPG Håper jeg fikk til å legge ut link her, har ikke gjort det før så hvis det ikke gikk tar jeg i mot hjelp med et stort takk . Håper på synspunkter for dette var vanskelig... klem littlebirgit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg likte nr to best... Du får gjøre som du føler. Det er jo uansett vanskelig å si når en ikke har sett dem på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Nr 2, mitt val skulle falla på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg syntes også nummer to var penest. Men det er min mening 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Må nok gi min stemme til kjole nr. 2 jeg også.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg liker kjoler med litt vidde i skjørtet best, derfor liker også jeg nr to best.....ligner dessuten veldig på den stilen jeg har valgt til min egen kjole:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 22. mars 2002 #7 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg likte også kjole nummer to best... Den var kjempefin!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 22. mars 2002 #8 Del Skrevet 22. mars 2002 Nr 2 her også. Liker den stilen og skal prøve masse St.Patrick kjoler i morgen...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 22. mars 2002 #9 Del Skrevet 22. mars 2002 Nr 2 var den jeg likte absolutt best.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 22. mars 2002 #10 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg likte nr 2 best, men det kan være fordi jeg liker vidde i skjørtet, og ikke smale brudekjoler. Jeg synes du skal prøve engang til jeg, og så finne ut hvilken kjole du du føler deg best i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #11 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg likte også helt klart nr. 2 best- den er helt nydelig!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 22. mars 2002 #12 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg synes også at nr 2 var finest! Den er mer brudekjole, hvis du forstår. Husk at du skal være BRUD den dagen, nr en ligner mer på selskapskjole. Nå har du fått mange synspunkt, men det er jo DU som skal like den. Til lykke med kjolevalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #13 Del Skrevet 22. mars 2002 Du må gå for din egen magefølelse - ikke hva alle andre liker. Jeg for min del har valgt den kjolen JEG liker og som er mest meg Brud blir man da uansett hva man har på seg -trenger nødvendigvis ingen brudekjole for det. Men jeg likte veldig godt kjole no. to 29 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #14 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg synes det er litt vanskelig å svare på, for kjolene ser så annerledes ut på enn de gjør på bildet. Og jeg synes absolutt ikke nr 1 ser ut som en selskapskjole. Ta den du føler deg vel i- og få med et par venninner som kan gi sin oppriktige mening! Lykke til! Klem Sissel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #15 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei Jeg synes også nr to var finest! Men går tilbake og prøv begge to en gang til- gå og ta en kaffe i ro og fred- og kjøp den du har best magefølelse for!! Jeg skal ha denne: pronovias selecction- med slør til da http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...g&cat=22&page=3 hilsen maya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 22. mars 2002 #16 Del Skrevet 22. mars 2002 Hmmm, jeg synes du må følge magefølelsen din! (som 20April2002 sa) Prøv å velge kjolen som er mest DEG! Begge er kjempefine, men jeg synes kjole nr. 1 var et hakk finere...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #17 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg synes nummer 1 er mer original. Har du fasong til det er det lekkert med en smal kjole, det blir utrolig elegant - synes jeg ! Men som alle andre sier: Følg mavefølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 22. mars 2002 #18 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg synes begge var fine, men likte ikke fargen på kjole 2.. Prøv begge igjen og ta den du føler deg best i! Lykke til!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 22. mars 2002 #19 Del Skrevet 22. mars 2002 Likte nr 2 best. men du må velge det du synes selv, det er du som skal føle deg vel, denne store dagen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlebirgit Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 22. mars 2002 Tusen takk for svar. Problemet med at jeg skal følge magefølelsen min er at den er 50/50 for kjolene så litt vanskelig. Har vurdert en stund og heller litt mer mot den første fordi den så faktisk litt mere ut some en brudekjole selv om noen her syntes det motsatte. Men det er veldig vanskelig å vurdere kjoler utifra et bilde. Og syntes ikke den første kom bra frem heller, den er jo trang med vidde og slep nederst. Det jeg syntes var lekkert er knappene som går ned bak ryggen og broderiene i overdelen og slepet. Blomstene på overarmen likte jeg ikke men det kunne de ta av. Det som gjorde at jeg er usikker på kjole 2 er at jeg syntes ikke den er en typisk brudekjole. Men jeg skal prøve begge en gang til, tygge litt på det og så bestemme meg. Og takk igjen for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå