Saga Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hva er noe av tingene dere gjør sammen med kjæresten eller venner for å ikke falle i rutine? Jeg vil gjerne gjøre noe koselig sammen med typen. Jeg tenkte feks piknik, men vet ikke helt hvor i Oslo jeg skal dra han med meg og hva jeg skal lage. Jeg vurderer også å overraske han med en helg i Paris eller spørre om vi skal dra. Fant billig reise på nettet, men det må jo litt planlegging til. Vi er forelska, men jobber mye og er jo fint å variere hverdagen? Fint med en slik tråd uansett synes jeg
Gjest beekeeper Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 (endret) Så koselig!! Du har ikke en hytte tilgjengelig? For en helg på hytta høres kanskje kjedelig ut, men det er faktisk kjemperomantisk hvis du legger til rette for det Ellers kan du jo godt ta en hopp-på tur til f.eks. Paris eller noe lignende (sånn billigtur), da blir sikkert typen kjempegla! :enig_anim: Han er heldig som har en så snill kjæreste! Endret 5. september 2006 av beekeeper
Gjest Gjest_Landra_* Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Hei! Det er ganske mange ting man kan gjøre for å ikke falle på de samme rutinene. - gå tur sammen (passer perfekt når det er skyfri og dere kan se stjerner og månen) - vise intresse for ting han setter pris på (eks fotball) - trene sammen - bowle (andre lignende aktiviteter) - spille spill - invitere vennepar på middag - tulle litt - se på fotball på pub - ha ost og vin kveld De tingene du har nevnt er kjempe koselig å gjøre sammen med kjæresten sin, men viktig å gjøre hverdagslige ting også. Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Vi går turar og trenar, festar, spelar brettspel, les bøker til kvarandre, har gode samtalar, ser filmar, lagar god mat sammen, er med venner og kosar og tøysar mykje!
Gjest Søt Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Det kan være litt kaldt med piknikk ute nå, men hvorfor ikke ha det på soverommet, eller stua? Vi hadde det på mandag (flyttet sammen da) Spiste litt god mat, drakk vin, hørte på musikk, en liten joint, og utforske hvernadre leeenge? Hmm.. Syntes piknik på soverommet er veldig koselig.. Eller er det jo hytta.. å, blir forelsket bare å tenke på lange dager, helt alene, turer, god mat, solnedgang Åå.. *smelt*
Saga Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 Det kan være litt kaldt med piknikk ute nå, men hvorfor ikke ha det på soverommet, eller stua? Vi hadde det på mandag (flyttet sammen da) Spiste litt god mat, drakk vin, hørte på musikk, en liten joint, og utforske hvernadre leeenge? Hmm.. Syntes piknik på soverommet er veldig koselig.. Eller er det jo hytta.. å, blir forelsket bare å tenke på lange dager, helt alene, turer, god mat, solnedgang Åå.. *smelt* ← Det var et godt forslag Det skal jeg fikse neste gang jeg drar på besøk!
Gjest Søt Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Det var et godt forslag Det skal jeg fikse neste gang jeg drar på besøk! ← jippi! Lykke til! Får jeg høre hvordan det gikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå