Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser her at trenden med smale streker til øyenbryn nå er "ut" og at mer naturlige, buskete bryn er hot.

Napper du brynene til smale striper, og kommer du til å fortsette med det?

Selv er jeg av de som har nappet veldig forsiktig, syns rett og slett jeg kler litt mer øyebryn enn en tynn strek. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er finest med naturlig forma og litt tjukke øyebryn, men det toget har dessverre gått for min del. For noen år siden nappet jeg ganske kraftig, og hårene har rett og slett bestemt seg for ikke å komme tilbake. Heldigvis er formen fremdeles ganske naturlig, om enn litt i miniatyr... :tunge1:

Skrevet
Jeg synes det er finest med naturlig forma og litt tjukke øyebryn, men det toget har dessverre gått for min del. For noen år siden nappet jeg ganske kraftig, og hårene har rett og slett bestemt seg for ikke å komme tilbake. Heldigvis er formen fremdeles ganske naturlig, om enn litt i miniatyr... :tunge1:

Hm. Hvorfor er det slik at hår man napper som man gjerne vil at skal vokse ut igjen IKKE gjør det, mens hår man absolutt IKKE vil se igjen kommer tilbake? :ler:

Skrevet
Hm. Hvorfor er det slik at hår man napper som man gjerne vil at skal vokse ut igjen IKKE gjør det, mens hår man absolutt IKKE vil se igjen kommer tilbake?  :ler:

Her rører du ved et av livets eksistensielle spørsmål og som jeg har stilt meg selv mange ganger ;)

Er forøvrig helt enig i at det er finest med skikkelige øyenbryn. Jeg ser vel ikke for meg at jeg kommer til å få skikkelig buskebryn med det første (men man skal aldri si aldri, moten hjernevasker en fortere enn man tror), men sånne tynne streker ser virkelig ikke bra ut.

Skrevet

Jeg har tynne øyenbryn fra før, jeg napper dem kun slik at de får form...!

Skrevet

Jeg synes det er finest med naturlig form (tynne streker ser grusomt ut), og har aldri nappet øyenbrynene mine (men nå er de fine som de er da, hadde de vært veldig buskete eller sammenvokste hadde jeg kanskje nappet litt). Bryr meg ikke om hva moten er der.

Skrevet
Her rører du ved et av livets eksistensielle spørsmål og som jeg har stilt meg selv mange ganger ;)

Ikkesant :ler:;)

Skrevet

Nå er det bare snakk om måneder før bustete underliv blir in igjen.

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Tips for glisne øyenbryn: smør på litt olivenolje og gre/massèr med en liten børte (f.eks. tannkost) hver kveld. Dette skal stimulere veksten. Har som deg nappet litt for iherdig i tenårene, men brukte olivenolje-tipset i sommer og har nå fått størrelse medium i øyenbryn ;)

Øyenbryn ala. Sigrid Hvidsten var litt for buskete pr. min mening. Tone Damli Aaberge får til seks i stil på bryn.

Skrevet

Så at modellene hadde mer "buskete" øyenbryn nå.

Jeg synes jeg har nappet litt for mye, så jeg skal gro litt. Men jeg synes det er vanskelig å nappe dem i pen form. Burde jeg la dem vokse mer ut og gå til frisør?

Skrevet
Jeg synes det er finest med naturlig form (tynne streker ser grusomt ut), og har aldri nappet øyenbrynene mine (men nå er de fine som de er da, hadde de vært veldig buskete eller sammenvokste hadde jeg kanskje nappet litt). Bryr meg ikke om hva moten er der.

Som om jeg skulle ha sagt det selv! :enig: Mine er i tillegg ganske lyse, så kanskje jeg ville følt større nappebehov om de var mørkere?

Skrevet
Selv er jeg av de som har nappet veldig forsiktig, syns rett og slett jeg kler litt mer øyebryn enn en tynn strek.  ;)

Jeg er også en av dem. Har aldri hatt tynne øyebryn. :)

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

jeg har aldri fulgt "moten" når det gjelder øyenbryn, napper det som er "utenfor". mine bryn er omtrent som sikledama her, helt perfekt for meg. det har skjedd at jeg har vært litt for ivrig og nappet litt mye, det ser _ikke_ bra ut. ser konstant forbauset ut.

Endret av Fruktfat
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har aldri nappet øyenbrynene mine til en annen fasong, tar bare ett og annet viltvoksende hår. Jeg er veldig fornøyd med mine naturlige :)

Skrevet

Jeg synes naturlige bryn er penest, og napper bare bittelitt for å forme dem.

Skrevet

Har naturlig smale. Iallfall ytterst hvor de ender, men det passer mitt tryne fint ja.

Skrevet

(Hahaha, jeg hadde mange vinduer åpne og hadde glemt hva denne tråden handlet om da jeg skummet gjennom deler av de to siste innleggene. Jeg trodde jeg fikk med meg noe om naturlige bryster og former, hvorpå jeg leser at Slaskepott har "naturlig smale, i alle fall ytters hvor de ender"! :legrine:)

Skrevet
Jeg har aldri nappet øyenbrynene mine til en annen fasong, tar bare ett og annet viltvoksende hår. Jeg er veldig fornøyd med mine naturlige :)

:Nikke:

Skrevet
(Hahaha, jeg hadde mange vinduer åpne og hadde glemt hva denne tråden handlet om da jeg skummet gjennom deler av de to siste innleggene. Jeg trodde jeg fikk med meg noe om naturlige bryster og former, hvorpå jeg leser at Slaskepott har "naturlig smale, i alle fall ytters hvor de ender"! :legrine:)

Jura mine går helt ned til Japan, beibi :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...