Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Har langt hår, men har litt lyst til å ta litt mer denne gangen. Sånn at det blir skulderlangt klanskje, og litt mer oppklippt forran ved ansiktet. Er litt redd for dette siden jeg har spart så lenge. Redd for å komme ut fra frisøren og ha lyst til å gå hjem og gråte. Gi meg non gode grunner til at jeg skal tørre denne gangen. Begynner å bli litt lei av kjedelig langt hår, litt lyst på en lettere voksnere frisyre, men motet bruker altid å svikte når jeg sitter der i stolen....
Gjest Naria Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Det er bare hår, det vokser ut igjen. Det er det jeg pleier å si til meg selv, før jeg skal til frisøren.
Gjest Lanyah Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jepp, det vokser ut igjen! Tenk på at håret ditt vil se mye sunnere ut om du klipper det! Viss du synst du er kjedlig på håret, så er en lugg (sidelugg, skrålugg, liten lugg, skeiv lugg, tung lugg, lett lugg, lang lugg), noe som forandrer mye! Så det kan gjøre en helomvending på frisyren!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg klippet meg nylig omtrent som du beskriver, og er kjempefornøyd Hadde i utgangspunktet skulderlangt hår. Håret blir mye enklere å stelle. En liten fargeforandring kan også gjøre en døll frisyre mer spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå