Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vanskelig å finne noen fine i butikkene her... Er det noen som har catcha årets skinnjakke allerede? Og som vil dele med seg HVOR!?

Kanskje en nettbutikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så en ganske fin på lene v, for ca en mnd siden.

Skrevet

Å, akkurat dette med skinnjakker hadde jeg også planer om å lage en tråd om i dag! :ler: Jeg har vært i butikkene og sett etter skinnjakker, men ser bare korte modeller som når ca til midjen. Jeg er på jakt etter en lengre modell, som når ca til rett under rompa og er litt innsvinga. Noen som har sett en sånn? Har vært og sett på Vero Moda, Lene V og et par andre butikker, men de har bare kortere modeller som sagt.

Skrevet

Match har en veldig tøff MC inspirert skinnjakke til 599(eller var det 499)

Skrevet
Å, akkurat dette med skinnjakker hadde jeg også planer om å lage en tråd om i dag!  :ler:  Jeg har vært i butikkene og sett etter skinnjakker, men ser bare korte modeller som når ca til midjen. Jeg er på jakt etter en lengre modell, som når ca til rett under rompa og er litt innsvinga. Noen som har sett en sånn? Har vært og sett på Vero Moda, Lene V og et par andre butikker, men de har bare kortere modeller som sagt.

Akkurat denne modellen jeg også vil ha... Med belte, muligens litt töffe, men diskre detaljer - også skal den väre mörkebrun og ikke "glinsende" i stoffet...

Vanskelig :)

Gjest nalle-maja
Skrevet
Match har en veldig tøff MC inspirert skinnjakke til 599(eller var det 499)

Enig! Den er brun og kostar 599 :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Blend She har hatt innsvingede skinnjakker i hele vår. Vet ikke om de har de enda.

Skrevet
Enig! Den er brun og kostar 599  :)

Har du prøvd den? Var den fin?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjøpte meg en svart skinnjakke i bomberstil på Carlings i dag.

Den har 2 små glidelåser på brystet, ellers er den veldig enkel.

Kostet 1299,-. Er litt usikker på om den er meg. Får prøve den en stund og se om jeg beholder den;)

Gjest nalle-maja
Skrevet
Har du prøvd den? Var den fin?

Nei, det har eg ikkje! Har berre sett den på reklamen... Har bestemt meg for å ikkje bruke pengar på ufornuftige ting som ikkje kjem til å bli så mykje brukt... :forvirret: Så lenge det varer :) Men brune skinnjakker har jo vore in ei stund no, så kanskje det er på veg ut, i grunn?

Skrevet
Nei, det har eg ikkje! Har berre sett den på reklamen... Har bestemt meg for å ikkje bruke pengar på ufornuftige ting som ikkje kjem til å bli så mykje brukt... :forvirret:  Så lenge det varer :) Men brune skinnjakker har jo vore in ei stund no, så kanskje det er på veg ut, i grunn?

Skinnjakker er klassiske plagg :)

Skrevet

Leatherman har jo masse skinnjakker, jeg har kjøpt der et par ganger og er fornøyd. De har for begge kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...