Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Ser i en anne tråd at noen bruker å bestill matvarer over nett og få levert på døra. Er dere fornøyde? Men viktigst: hvorfra bestiller dere? Og betaler dere mye for leveringa?
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Å. det er kanskje meg du sikter til? Ja, jeg bestiller daglivarer på nettet og får de levert på døra for en drøy femtilapp, men nå bor jeg ikke i Norge heller... Men det finnes sikkert tilbud i Norge også, ihvertfall i de store byene?
Arkana Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg har tidligere bestilt mye fra Rett Hjem (ikke til meg selv da, men for noen andre) og var veldig fornøyd med dem. Bestillingene kom alltid til rett tid, og jeg tror det skjedde bare en eller to ganger at det manglet no og én gang hadde de helt glemt oss, men straks jeg ringte kom varene innen en halvtime. Husker ikke hvor mye det kostet for leveringen, men det står på sidene deres.
Gjest Meep Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Fra 'rett hjem' sine nettsider: "Vi leverer i Oslo og deler av Asker, Bærum, Follo og Skedsmo. Tjenesten koster kr. 89,- per bestilling. Din bestilling må minimum være på kr. 600,-."
liv Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Rett hjem var jo veldig dyrt! 20 kr+ pant for en 1,5 l cola! Finnes ikke noe sånt med vanlige priser da?
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Ja, synes også det var veldig dyrt sted. Jeg handler hos coop i utlandet, så kanskje nordmenn som ønsker et tilbud i Norge bør begynne å legge press på coop Norge og andre store dagligvarekjeder?
liv Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Vet coop mega kjører varer hjem i Fredrikstad, en gang i uken. Men du må selv gå til butikken og plukke ut og betale da.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Det er faktisk en god del mat på ebay som er interessant. Godt utvalg, og greie priser på litt "særere" ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå