superlove Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg fikk et reisegavekort på 15 000 kr til meg og min mann i bryllupsgave, og skal reise enten mai 2007 eller sen august / september 2007. Det blir oss to og vårt barn på 1,5 år. Hva anbefaler du? Leter og leter på nett, men er så usikker. Vil gjerne ha litt ok temperaturer da uten å renne bort, derfor mai eller sept. (Det blir bryllupsreise med barn )
Chica Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hva liker dere å gjøre? Vil dere reise langt? Tenker du f.eks på typisk sydentur med strand og sløving eller vil dere oppleve litt mer? Storbyferie?
Ciara Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Det er litt dumt at du har lagt denne tråden to steder, synes jeg, da blir den litt vanskelig å følge med på.
Lille Trille Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg anbefaler Egypt!!! Der er det varmt og godt hele året, og det koster rundt 5000 pr pers.. (i allefall de gangene jeg har reist). Det har ikke regnet på 9 år i Sharm El Sheik, så jeg tror sjansene for sol er veldig gode! Men det fineste av alt der nede....ligger under vann!!! Verdens fineste fisker og koraller... et fantastisk syn som bør oppleves
marsy Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Som jeg skrev i den andre tråden anbefaler jeg Italia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå