Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg og jenta mi studerer på samme høgskole. Fra alt jeg vet så er forholdet vårt bra, solid og trygt. Men i dag så følte jeg at hun synes det var ubekvemt å gi meg en klem/kyss i korridoren. Når jeg gikk mot henne, tok hun to skritt bak, jeg stoppa, vi prata litt til, så gikk jeg mot henne og hun bakka unna igjen... og det samme skjedde en gang til. Så bare sa vi hadet til hverandre. Hva kan grunnen til dette være? Kysser du din kjære på høgskole/universititet? Burde jeg ta opp dette med henne? Jeg synes det var en noe kjekt i hvertfall. Vi har vært sammen 8 mnd eller noe nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Rettelse: Synes ikke det var noe kjekt
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg har hatt kjæreste på skole 2 ganger, og vi var ingen interessert i å stå og spise hverandre opp i friminuttene og vise at vi var sammen. Blir litt sånn "Se på ooooss!"
Gjest Elfrida Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Spør henne, og bli enige om hvordan dere skal gjøre det. Har dere kyssa offentlig/steder med mange ukjente tidligere?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Kanskje hun er en av dem som ikke syntes noe om å kysse i offentlighet? Er dette bare et engangstilfelle, eller skjer det alltid? Hvis det skjer flere ganger, ta det opp med henne, spør hvorfor hun ikke vil kysse deg. Men sørg for at det ikke virker som du beskylder henne for noe..
Gjest Søt Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Nå går ikke vi på skole sammen, men jeg re ikke så glad i å kose og kysse offentlig. Syns det er huggelig med en klem og et nuss, men ikke noe særlig mer enn det. Spør henne, så ikke både du og henne går og irriterer dere om dette.. Og hvis hun ikke vil kysse offentlig, så har det ikke noe å si for hva hun føler for deg (tror jeg da) Det er bare sånn det er:) Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Vi kysser ikke på skolen. Kanskje et raskt hadenuss, men ikke mer enn det.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg kyssa ikke han jeg var sammen med på høgskolen heller (kanskje sånn liten på munnen da/hadenuss).. Jeg liker egentlig ikke å drive å kline offentlig..
Sympatia Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Når kjæresten min er på besøk hos meg og vi er på høgskolen hvor jeg går, så er jeg veldig på`n med å holde han i hånda, står vi å prater med noen holder han gjerne rundt meg bakfra, og vi små nusser litt nå og da,men ikke hele tiden. Vi er vel slik fordi at vi er så innmari stolte over å ha hverandre. Og er dessuten den typen menneske som ikke har imot å vise offentlig kjærlighet til hverandre. Så er vi kanskje også slike at vi ikke klarer å holde fingrene unna hverandre så altfor lenge. Kanskje kjæresten din er veeeldig glad i deg, men ikke samme typen som for eksempel jeg er. Beste er å snakke med henne å få det klart at hun faktisk er glad i deg,men bare ikke er av den offentlige kjærlighets typen.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Jeg hadde en kjæreste en gang som gikk på samme skole som meg (videregående), og vi var så oppslukt av hverandre at vi kysset og klina så fort vi fikk sjansen. At det var folk rundt oss på alle kanter brød vi oss fint lite om! Synes ikke man skal bry seg om det egentlig, vil man kysse så gjør man det! Men dere må selvsagt finne ut av det - hva funker hvor for dere!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Må innrømme at jeg er glad for at folk flest ikke kliner offentlig..
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg er ganske tafsete av meg, og kysser gjerne offentlig. Ikke måhadegnåklining, men nær kosing synes jeg er helt greit. Har heller ikke noe imot å se at andre er glade i hverandre. Edit: Til trådstarter: Jeg synes godt du kan fortelle henne at hun gjorde deg usikker. Sannsynligvis kommer hun bare til å si at hun ikke synes det er helt komfortabelt å kysse deg på skolen. Kanskje hun føler det blir litt ungdoms- og videregående-aktig? Sikker på at det ikke har noe med forholdet deres å gjøre i alle fall! Endret 6. september 2006 av Sweet Jane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå