Gjest Husmora Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg liker å bruke vanlige roll-on antiperspiranter, har prøvd blandt annet Sterilan, Dove, Vaseline med aloe vera osv, men jeg får kløe av alle. Har lite allergi ellers, så jeg vet ikke hvorfor jeg reagerer akkurat på dette. Vel, tynn og varm hud reagerer jo lettere da. Har dere tips om hva annet jeg kan prøve?
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg reagerer også på de aller fleste deoer, men de jeg tåler best, er helt klart roll-on deoene fra Biotherm og HTH. I tillegg passer jeg på å smøre armhulene med mandelolje og bodylotion så huden ikke blir så tørr. Har du prøvd Vichy? Den er heller ikke så dum (den parfymefrie).
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg reagerer på Vichy (med parfyme, har ikke prøvd den andre) og Palmolive. Er mest fornøyd med den fra Cosmica. Effektiv og mild, og mye for pengene.
Gjest Very Victoria Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Kutt ut butikk-deodorantene, de inneholder alt for mye parfyme. Forsøk Deo Pure fra Biotherm. Kommer som spray, stick og roll-on og kjøpes i parfymeri.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Slik saltdeodorant fra helsekosten, eventuelt blandet med ørlite eterisk olje om du tåler det.
Gjest itla i.i. Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Jeg reagerer også på mange av dagligvare-deodorantene, og har funnet frem til at Cliniques deodorant funker best for meg... Den er uten parfyme, og finnes som både roll-on og stick.
Gjest Husmora Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Takker for svar Da skal jeg prøve de merkene dere nevner.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Den eneste jeg tåler er Vaseline Intensive Care parfymefri (IKKE aloe vera eller active frech!) Den er dessverre litt vanskelig å få tak i, men noen Vita og noen Ica-butikker fører den.
monikabrx Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Jeg slet med det samme.. Har brukt clinique sin deo nå en god stund, og er kjempefornøyd!! ingen lukt, og ingen kløe. koster ca 119.- kr, og er ganske stor i str, så den varer lenge.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Neutral sin er veldig bra. Jeg tåler hverken parfyme eller alkohol i deodorant,og denne inneholder ingen av delene.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Cosmica fra apoteket er parfyme- og alkoholfri OG billig. Nå har jeg aldri opplevd å reagere på noen deo, men jeg kjøper ihvertfall alltid denne.
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Jeg anbefaler også parfymefri Cosmica, er veldig fornøyd med den. Egentlig synes jeg alle burde bruke parfymefrie deodoranter...
Gjest Sorben Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Jeg har i likhet med deg reagert på alle de merkene som du har prøvd, i tillegg til div. andre. Men så har jeg begynt å kjøpe Davidoff Cool Water deo stick på parfymeriet. Den er helt suveren. Klør ikke i det hele tatt lenger. Den er noe dyrere enn merkene jeg dristet meg til å prøve før. Men verdt hver krone, siden jeg ikke klør av den, og derfor slipper å kaste den etter bare noen dagers bruk. Kan forresten også anbefale CK1 deo stick
Gjest Husmora Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Åhh, CK1 lukter jo så godt, kanskje jeg må prøve den Har brukt Clinique i ei uke nå, og det klør ikke
Usikker Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Jeg anbefaler også parfymefri Cosmica, er veldig fornøyd med den. Egentlig synes jeg alle burde bruke parfymefrie deodoranter... ← Jeg tåler ikke den heller jeg. Jeg bruker Aco Creme Deo - den funker fint for meg.
Lola83 Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Da må du bare prøve Lancome sin krem deo, den er helt fantastisk.
mocci Skrevet 15. september 2006 #17 Skrevet 15. september 2006 Heia! Jeg er så lei av klissete deodoranter som setter merker på klærne?? Disse deoene som kjøpes på parfymeri, setter de også merker??
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #18 Skrevet 15. september 2006 Heia! Jeg er så lei av klissete deodoranter som setter merker på klærne?? Disse deoene som kjøpes på parfymeri, setter de også merker?? ← Stort sett, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå